זאב אלקין לסרוגים: "הקשרים שדני דיין פיתח בארה"ב - יועילו לישראל"

זאב אלקין לסרוגים: "הקשרים שדני דיין פיתח בארה"ב - יועילו לישראל"

לאחר ההצטרפות של דני דיין ל"תקווה חדשה", אומר אלקין כי הקשרים של דיין בארה"ב, יסייעו בעבודה עם ממשל ביידן. על ימינה: "הם בלחץ כי הם מבינים שנתניהו ישתה להם מנדטים"

"הקשרים שדני דיין פיתח בארה"ב - יועילו לישראל"
  צילומים: סרוגים, "תקווה חדשה", סטראטוס ברילאקיס\שאטרסטוק)

יום אחרי ההצטרפות של דני דיין, יו"ר מועצת יש"ע לשעבר, אומר זאב אלקין לסרוגים: "אני מאוד שמח שהוא מצטרף. אנחנו חברים הרבה שנים ואני חושב שזה חיזוק משמעותי לרשימה שלנו. דני הוא אידאולוג אמיתי, אף אחד לא יכול להטיל ספק בנאמנות שלו לארץ ישראל וליהודה שומרון. אני חושב שההצטרפות הזו היא ההוכחה לכל מי שניסה להטיל דופי ברשימת "תקווה חדשה" ושהיא תהיה מפלגת מרכז כמו קדימה או כולנו, זה משהו אחר לגמרי. סער הבטיח שהוא בונה מפלגת ימין-מרכז, ובכך לחזור למה שהליכוד היה בימי בגין ושמיר."

"בליכוד של היום, אין במקומות ריאליים נציגי התיישבות בסדר גדול כמו של דני דיין. ההתיישבות ביו"ש מיוצגת היום בתקווה חדשה יותר מאשר בתוך הליכוד"

לדברי אלקין, יש לקשרים של דיין משמעות מדינית משמעותית: "חשוב להבין שדני דיין מביא איתו משהו חשוב מאוד: דיין סיים עכשיו כהונה מאוד מוצלחת כקונסול הכללי של ישראל בניו-יורק. וכשמבינים מה זה ניו יורק, והמרכזיות שלה בממסד היהודי בארה"ב, והוא פיתח שם קשרים קרובים מאוד שיועילו לישראל. הדבר הנוסף הוא שניו-יורק היא גם הלב של הממסד הדמוקרטי, ודני מגיע עם מערכת קשרים גם מול המפלגה הרפובליקנית וגם מול המפלגה הדמוקרטית והממשל החדש של ביידן."

לשאלה האם זה רמז לכך שנתניהו לא יוכל להסתדר מול ממשל דמוקרטי, לאחר קשריו הקרובים עם הנשיא היוצא טראמפ, אומר אלקין: "יש פה אמירה מאוד ברורה –  גדעון סער כראש ממשלה יכול לעמוד על האינטרסים של מדינת ישראל, כאיש ימין ואף אחד לא יכול לחשוב שהוא ילך לוויתורים אבל מצד שני, ולמרות ימניותו, הוא מסוגל לבנות מערכת יחסים עם הממשל הדמוקרטי החדש."

עוד באותו נושא

"כשבנט דאג למלוניות קורונה, איפה סער היה?"


16

"בנט ושקד בלחץ"

בהתייחסות לטענה של ח"כ איילת שקד באולפן סרוגים, שאנשים שברשימת סער היו חלק מהממשלה הכושלת של נתניהו, מגיב אלקין: "ברור שאם רה"מ נתניהו היה מציע לימינה שלושה שרים ולא רק שני שרים, הם גם היו חלק מהממשלה הזו. זה לא שהם לא רצו מסיבות אידיאולוגיות, פשוט נתניהו זרק אותם לכלבים."

הוא מודה שגם להם יש ביקורת על התנהלות הממשלה בטיפול במשבר הקורונה אבל לדבריו המתקפה של ימינה מגיעה ממקום אחר: "הסיבה שהם תוקפים אותנו, זה בגלל הבאלגן מול סמוטריץ'. אגב, ברור שנתניהו בחש גם שם ודחף לפיצול הזה."

בנט וסמוטריץ. צילום: יונתן זינדל פלאש 90

"אני מבין שבנט ושקד בלחץ והם מבינים שעוד מעט נתניהו יתחיל לשתות להם את המנדטים, ולכן הם מתחילים לירות לכל עבר. אבל למרות כל זה, אנחנו רואים אותם שותפים רצויים, אבל היחיד שיכול להקים ממשלה אלטרנטיבית ימנית זה רק סער. בכל מקרה אנחנו לא נגררים לקרב הזה מולם, אנחנו מבינים את המצוקה שלהם אבל עדיין נשמח שיצטרפו לממשלה בראשות סער"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
לא הבנתי ...
יגור | 14-01-2021 12:02
לא הבנתי מי זה שבילה באמריקה .הוא עגל חדש אצל סער .וההוא שעזב. שרצה להיות ראש עיריית ירושלים וקיבל 6 קולות .מה עשה..... דל לכוכבים..... מפלגות גחמה. מפלגות בטטה .
2
מר נתניהו ישתה...
דוידוביץ | 14-01-2021 12:05
מר נתניהו ישתה גם לכם חבורת בוגדים זה סופו של נע ונעד אלקין חבל עליך גם אתה נדבקתה בשררה והקינאה שלום
3
הינה הגוי המיתחזה...
רפי | 14-01-2021 12:06
הינה הגוי המיתחזה כים כיפה,תוריד את הכיפה גוי רוסי תחזור חזרה לרוסיה ושם אתה יכול להיתבטא,כאן זאת מדינה יהודית ואתה ודומיך בישראל בתינו חייבים לעזוב לטובת יהודים,אתם מחזיקים דירות ומקומות עבודה של יהודים,הלאה תתחיל לארוז עלקין,חזור למולדת שלך גוי,
ואתם תהיו לי...
שימי | 14-01-2021 14:39
ואתם תהיו לי ממלכת כהנים וגוי קדוש.
4
מחנה פליטים,פולטיים...
רוני | 14-01-2021 12:35
מחנה פליטים,פולטיים מאוכזבים על שנישארו ללא גו'בים,כאמור יש את הראש שנישאר בבידוד פוליטי ביגלל כישלון בניהול שני מישרדי ממשלה,ויש את הנזל וגרטל,שני לוזרים שברחו מתלם,והקימו מיפלגה ,ברחו מהמיפלגה וחברו למחנה פליטים,יש את הרוסי הגוי שנישאר כיתה ביגלל כישלון בניהול החליט לברוח גם למחנה פליטים,יש את שאשאשאשא,שרצתה מעט צומי והלכה נגד החלטות ממשלה וקבינט,זולה ומטומטמת,גם עברה למחנה פליטים,ויש את שתי הלוזריות, חסרת השכל,והשיר,שתי לוזריות שחוץ משכר ורכב,ועוזרים לא עשו כלום בכנסת,פשוט לא הבינו מה בית המחוקקים צריך חברי כנסת,ערקו למחנה פליטים,וכרגע מישהו שלא מצא את מקומו ומחפש עבודה דיין גם פנה למחנה הפליטים וקיבל שמיכות ומיטה, לדעתי המחנה הזה ישאר מחוץ לכנסת כי עריקים הם לא אמינים כמו שעשו כאן ברגע שלא מוצא חן יש להם דרך החוצה,אז ברצינות מישהו יכול לסמוך על מילה של עריק? או אצבע להצבעה?
5
אני רוצה שבעלי לשעבר יחזור השנה
שטרומן אבא | 19-01-2021 11:41
מי שקורא את העדות הזו היום צריך לחגוג איתי ועם המשפחה שלי כי הכל התחיל כבדיחה עבור אנשים מסוימים ואחרים אמרו שזה בלתי אפשרי שאני מתחתן כבר שש שנים עם שום ילד שלא הרופא אמר שיש לי ספירת זרע נמוכה אז אשתי מבקשת להתגרש, היא הייתה חולה ונמאס לה להיות איתי ניסיתי כל שביכולתי אבל שום דבר לא חשבתי שלא אראה אותה שוב עד שפגשתי חבר ותיק שלי שסיפר לי על אשף בשם דר. איגינוביה, היא מסרה לי את כתובת הדואל שלו ואת מספר הנייד שלו. יצרתי איתו קשר והוא הבטיח לי שאשתי תחזור אלי תוך שלושה ימים אם רק אני מוכן לשלם את המסים שאשתף איתו פעולה ליום אחד בלבד והוא הכין לי כישוף אהבה ותרופה האחרונה והוא אמר לי את זה. אשתי תחזור. בבוקר מאוד בשמחה, אשתי הגיעה בבכי וביקשה סליחה ואמרה שזו עבודת השדים, אז אני עדיין נדהם מהנס הזה, לא יכולתי לדמיין את זה, אבל ברגע שסיימתי לכתוב, חודשיים אחר כך שלי אשה נכנסה להריון זה היה כמו נס אז אל תשמור על הבושה שלך שהוא עשה את זה בשבילי ואני מאמין שהוא יכול לעשות את זה בשבילך. אם אתה זקוק לעזרתו, תוכל ליצור קשר עם הדואל שלו: doctorigbinovia93@gmail.com WhatsApp או Viber או להתקשר אליו עכשיו: +12162022709 דר איגבינוביה מטפל גם ב: פוריות, HIV / איידס, הרפס 1/2, סרטן, הפטיטיס B, אם את רוצה להיכנס להריון