דני אבדיה נכנס לבידוד, המשחק של וושינגטון נדחה - סרוגים

דני אבדיה נכנס לבידוד, המשחק של וושינגטון נדחה

לאחר שחלק משחקני הוושינגטון וויזארדס נדבקו בקורונה, כעת מתברר כי דני אבדיה ייכנס לבידוד של שבוע - ויפספס את משחקי הצהריים שתוכננו בשבוע הבא. המשחק שתוכנן להערב מול דטרויט נדחה בעקבות התפרצות הנגיף

דני אבדיה נכנס לבידוד, המשחק של וושינגטון נדחה
  (צילום: שאטרסטוק)

קורונה ב-NBA: בוושינגטון וויזארדס הודיעו הבוקר (חמישי) על דחיית המשחק שתוכנן להערב מול דטרויט, זאת לאחר שדווח כי מספר משחקני הקבוצה נדבקו בנגיף הקורונה. זהו המשחק השני ברציפות של וושינגטון שנדחה, אחרי שגם המשחק שהיה אמור להתקיים הלילה מול יוטה נדחה.

בקבוצה הסבירו כי לא יוכלו להעמיד סגל של שמונה שחקנים – המספר המינימלי הנדרש משתי הקבוצות לפי תקנות ה-NBA כדי שמשחק יתקיים. בהלת הקורונה בקבוצה הובילה לכך שרוב הסגל נכנס לבידוד – כולל הכוכב הישראלי דני אבדיה, שיישאר בבידוד עד שבוע הבא. ב-NBA החליטו לדחות גם את המשחק בין אטלנטה לפיניקס שהיה אמור להתקיים הלילה, מכיוון שמשחקה האחרון של פיניקס היה מול הוויזארדס.

הבידוד של אבדיה צפוי לאכזב לא רק את חבריו לקבוצה, אלא גם צופים רבים בישראל. בשבוע הבא אמורים להתקיים 2 משחקי צהריים בוושינגטון שנקבעו להתחיל בשעה 21:00 לפי שעון ישראל – ואלו יהיו המשחקים הראשונים המשודרים בארץ בשעות צפיית השיא ולא בשעות הלילה. גם אם המשחקים מול קליבלנד לא יבוטלו, אבדיה לא יהיה חלק מהם עקב כניסתו לבידוד.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו