גנץ מינה את עמית איסמן כמ"מ פרקליט המדינה - סרוגים

גנץ מינה את עמית איסמן כמ"מ פרקליט המדינה

בני גנץ המשמש גם כשר המשפטים החליט למנות הערב את עו"ד עמית איסמן לתפקיד מ.מ פרקליט המדינה. "מדינת ישראל צריכה לתפקד- מערכת המשפט חייבת לתפקד ואף אחד לא ימנע ממנה לתפקד"

author-image
גנץ מינה את עמית איסמן כמ"מ פרקליט המדינה
  עו"ד עמית איסמן דוברות משרד המשפטים

שר הביטחון והמשפטים בני גנץ, החליט הערב (ד') למנות את עו"ד עמית איסמן כממלא מקום פרקליט המדינה. איסמן יחליף את ממלא המקום הנוכחי, אביחי מנדלבליט.

בהסבר שהוציאו בלשכת גנץ ציינו כי זאת לאור העובדה, שלאחר סיום עבודת ועדת האיתור שקבעה כי איסמן עולה בכישוריו באופן בולט מעל שאר המועמדים, סירבו הליכוד ונתניהו לאשר את מינויו של איסמן בממשלה.

עוד באותו נושא

עמית איסמן | מי אתה, פרקליט המדינה המיועד?


4

עם כניסתו למשרד המשפטים, החליט גנץ למנות מ"מ פרקליט מדינה במקביל למהלכים להבאת מינוי קבע. במהלך השבוע האחרון, קיים גנץ היוועצות בנושא עם היועץ המשפטי לממשלה, נציב שירות המדינה ועם גורמי משפט נוספים וכן עיין בחומרי ועדת האיתור שדנה במינוי פרקליט מדינה קבוע.

גנץ נפגש עם איסמן השבוע. במהלך פגישתם, דן עימו גנץ גם בנושא אמירותיו הפוגעניות כלפי נשים. גנץ ששוחח גם עם גורמים נוספים המכירים את הנושא, השתכנע כי איסמן מתחרט על הדברים באופן כנה וכי אין בהם בכדי למנוע את מינויו.

גנץ אמר הערב: "אני עושה הערב צעד נוסף למען שלטון החוק, בשאיפה להפוך אותו לצעד משמעותי ליציבות מערכת המשפט ושלטון החוק. מדינת ישראל צריכה לתפקד- מערכת המשפט חייבת לתפקד ואף אחד לא ימנע ממנה לתפקד. העובדה שאין פרקליט מדינה, היא אות קלון לממשלה ולעומד בראשה".

"לכן, עד שנביא לממשלה את מינוי הקבע, החלטתי למנות את עו"ד איסמן כממלא מקום בכדי שיחל בביצוע התפקיד. הדגשתי בפני איסמן את החשיבות שאני רואה בביצור שלטון החוק, בקידום עבודת הפרקליטות ובעצמאות תפקודה. אין לי ספק שהוא יעשה את עבודתו על הצד הטוב ביותר כממלא מקום היום, וכפרקליט מדינה קבוע בעתיד".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
ידפוק לנתניהו הרשעה בבית משפט וגזר דין
אזרח | 13-01-2021 21:20
ולא משפט ארוך של 10 שנים ומשחקים של זמן.
2
לא ראוי,ולא צריך,...
בני | 14-01-2021 9:03
לא ראוי,ולא צריך, היועץ והפרקליטות והשופטים חייבים רויזיה מחדש ולהכניס רק מי שלא היה בחונטה הזאת,הרקב מיתפשט בצורה מחליאה יותר מהנגיף,כל מינוי שעשה היצור הזה כישלון,לא מזהה את המועמד ולא מכיר רק משמועה הוא ממנה,מי נישאר אצלך ברסיס שרים? חברי כנסת?וכל מי שמונה על ידך ברח כל עוד נפשו בו מתי תבין שהדשא שאתה דורך מפסיק לצמוח,שב בבית פחות נזק,יותר נקי,