"תפילה ענקית לחופש שלנו": שרית חדד בחידוש מרגש. צפו

"תפילה ענקית לחופש שלנו": שרית חדד בחידוש מרגש. צפו

באווירת הסגר והתקופה המורכבת, הזמרת שרית חדד משחררת חידוש מרגש לשיר "חופשייה", שיצא לפני 13 שנה והפך לאחד מלהיטיה הגדולים. צפו

"תפילה ענקית לחופש": שרית חדד בחידוש מרגש
  (צילום מסך)

הזמרת שרית חדד ממשיכה להפתיעה עם שירים וחידושים מדויקים לתקופה. לאחר שהוציאה חידוש לשיר "שמש" של חנן בן ארי והוציאה את "שהכול ייגמר" שיר על הדברים שכולנו נשמח לעשות אחרי שהקורונה תיגמר, חדד חוזרת בחידוש מרגש לאחד מלהיטיה המוכרים והאהובים – "חופשייה".

"13 שנים עברו מאז שחופשייה יצא לרדיו והוא עדיין מלווה אותי בכל מיני רגעים בדרך", סיפרה חדד "מה שריגש אותי יותר, זה לגלות שגם אתכם הוא ליווה ועדיין מלווה בתקופה האחרונה החופש הפך להיות מצרך נדיר שכבר כמעט ולא מוצאים".

צפו:

חדד המשיכה וכתבה: "תוך כדי לילות ארוכים של מחשבות ויצירה באולפן שלי, הרגשתי שבא לי להקליט לכם ביצוע חדש לחופשייה, עם תפילה ענקית לחופש שלנו כבני אדם מכל התקופה המשוגעת הזאת".

עוד באותו נושא

הזמר הסרוג שעומד מאחורי השיר החדש של שרית חדד

באווירת האלימות כלפי נשים ומקרי הרצח המצערים שקרו בתקופה האחרונה, בחרה חדד להקדיש את השיר לנשים. "אני מקדישה אותו לכל הנשים שכבר שנים היו סגורות נפשית נלחמות רק כדי לשרוד את היום הבא ומזה שנים לא הרגישו חופש אמיתי…תזכרו שאתן לביאות!".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו