המצטרף החדש של חולדאי: "אלחם להקפאת חוק קמיניץ"

המצטרף החדש של חולדאי: "אלחם להקפאת חוק קמיניץ"

ד"ר אל"מ (מיל׳) ענאן והבי, שהקים מכון מחקר במרכז למורשת הדרוזים בישראל, הודיע על הצטרפות למפלגת "הישראלים": "אלחם על יישום מלא של ערך השוויון ויישום הקפאת חוק קמיניץ"

המצטרף החדש של חולדאי: "אלחם בחוק קמיניץ"

מצטרף חדש למפלגת "הישראלים" של רון חולדאי: ד"ר אל"מ (מיל׳) ענאן והבי.

והבי, תושב דלית אל כרמל, צנחן וקצין מעוטר בשני צל"שי רמטכ"ל, סיים את שירותו הצבאי בדרגת אלוף משנה. והבי הוא ד"ר למדעי המדינה באוניברסיטת חיפה, מומחה ללוחמה בטרור, הקים מכון מחקר במרכז למורשת הדרוזים בישראל וניהל את תחום הקשרים האזוריים במשרד ראש הממשלה.

יו"ר הישראלים רון חולדאי: "אני מברך את ענאן, אדם עטור שבחים ובעל רקורד מרשים של עשיה מוכחת, ושמח על החלטתו להצטרף אלינו לדרך שתחזיר את ישראל חזרה לפסים. אחינו ואחיותינו בני העדה הדרוזית הם חלק שווה ובלתי נפרד מהמרקם הישראלי. הגיע הזמן לעבור מדיבורים למעשים – יחד נקדם את עיגון עקרון השוויון בחוקי היסוד של מדינת ישראל, לצד חוק הלאום".

ד"ר ענאן והבי: "תנועת הישראלים היא הבית הנכון לקדם באמצעותו את החברה הישראלית כולה, ולהביא לאינטגרציה של שוויון לפריפריה הישראלית. אלחם על יישום מלא של ערך השוויון, המשך תכנון ופיתוח היישובים ויישום הקפאת חוק קמיניץ".

עוד באותו נושא

צפו: נדב אבוקסיס בחיקוי מעולה של רון חולדאי


10

"אציע למפלגת העבודה לחבור אליי"

הבוקר, בעקבות הודעתו של יו"ר העבודה עמיר פרץ כי אין בכוונתו לכהן בכנסת ה-24, יו"ר מפלגת "הישראלים" רון חולדאי הגיבל לפרישה ואמר כי יציע למפלגת העבודה לחבור אליו בבחירות הקרובות.

"לאחר שמפלגת העבודה תבחר הנהגה חדשה, אציע ליו"ר החדש/ה לחבור אלינו כדי לבנות יחד אלטרנטיבה שלטונית ערכית וחזקה", כתב חולדאי בטוויטר. "מאחל הצלחה לעמיר פרץ עם פרישתו מהחיים הפוליטיים. עמיר, מדינת ישראל חייבת לך הרבה. אני מאחל לך בריאות איתנה והנאה עם המשפחה".

עמיר פרץ (צילום: גדעון שרון, לע"מ)

כאמור, הבוקר פרץ הודיע כי "לא אכהן בכנסת הקרובה, אמשיך לפעול למען הציבור הישראלי מתוך אהבת אדם ואמונה גדולה בצורך לקרב בין כל חלקי העם בשעה שהקרע הפנימי מאיים למוטט את היסודות עליהן בנויה החברה הישראלית . כל חיי פעלתי מתוך תחושת שליחות ודוגמא אישית, וכך אני מתכוון להמשיך לנהוג".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
לחולדאי מצטרפים כלבים ודרוזים
האו האו אללה ואכבאר | 13-01-2021 18:14
את הכלבים הוא זולל במנגלים. ואת הדרוזים הוא יאכל בלי לחם
2
אשכרה ...
איתי | 14-01-2021 7:31
אשכרה