כשהטלפונים בתאגיד קרסו באמצע ראיון • כך זה נשמע - סרוגים

כשהטלפונים בתאגיד קרסו באמצע ראיון • כך זה נשמע

תוך כדי שידור ראיון עם אהוד ברק, קרסו כל קווי הטלפון הקוויים בתאגיד בשל גורם חיצוני, שדרנית כאן רשת ב' אסתי פרז ניסתה למשוך זמן ולתת להפקה לחבר עד השיחה, עד שבסופו של דבר מצאה פתרון יצירתי

author-image
כשהטלפונים בתאגיד קרסו באמצע ראיון • כך זה נשמע
  (צילום: מרים אלסטר/פלאש90)

רגע הפקתי קשוח, בשידורי כאן רשת ב' היום (ד') בצהריים. באמצע התכנית 'בחצי היום', בזמן שאסתי פרד מראיינת את ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק, נקטעה פתאום השיחה, כשברק מנסה לברר האם עדיין הקו מולו פעיל.

בדיוק ברגע בו ביקשה פרז לעבור מהדיון על התקיפה בסוריה לשדה הפוליטי, ועל מצבה של מפלגת העבודה, התנתקה השיחה. מקרים כאלה של נפילת קו באמצע ראיון אינם נדירים, ובדרך כלל ההפקה מתקשרת מחדש למרואיין ומחדשת את השיחה בתוך כמה שניות.

עוד באותו נושא

בחיוך ובקריצה: צפו במבזק האחרון של מלאכי חזקיה


4

כל קווי הטלפון בתאגיד קרסו: האזינו

אלא שהפעם הקו לא חודש. ככל הנראה מדובר בתקלה של חברת הטלפונים שביצעה טיפול בקווי הטלפון בלי ליידע את התאגיד, והפיל אותם לכמה דקות.

עוד באותו נושא

בחיוך ובקריצה: צפו במבזק האחרון של מלאכי חזקיה


4

פרז, המראיינת הוותיקה ניסתה עוד למשוך קצת את השידור כדי לחדש אותו, בזמן שבהפקה ניסו להעלות אותו לשיחה מהטלפונים באולפנים בחיפה או בבאר שבע. עוד שניות ארוכות חולפות, וברק לא מחובר, עד שפרז נאלצה להודות שכל קווי הטלפון בתאגיד נפלו, כך שלא ניתן לחדש את השיחה דרך הקווים הרגילים המנותבים לשידור.

אתה בשידור חי דרך הטלפון הסלולרי שלי

לאחר עוד כמה ניסיונות ודקות ארוכות בהם פרז מדברת עם עצמה, בסופו של דבר היא מצאה פתרון. להתקשר לאהוד ברק דרך מכשיר הטלפון האישי שלה. העבירה אותו למצב ספיקר ופתחה: "אהוד ברק אתה בשידור חי דרך הטלפון הסלולרי שלי".

וכך נמשכה השיחה כשקולו של ברק בוקע מהרמקול של הטלפון למיקרופון של אולפן השידור. גם הראיונות הבאים בתכנית שודרו נוהלו בצורה הזו.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
יצאה גדולה ...
יהונתן | 05-07-2022 2:34
יצאה גדולה