מותג ניו יורקי מציג פנים חדשות ואופנה איכותית
מגמה נמשכת בעולם האופנה עם מותג יוקרה נוסף שבוחר באושיית אינסטגרם ו'בת של' כפרזנטורית של הקמפיין החדש

אושיית האינסטגרם מדו ווקר, בתו של השחקן המנוח פול ווקר, נבחרה לפנים של מותג היוקרה 'פרואנזה שולר' שמציג קולקציה עכשווית עם מבחר צנוע לעונת סתיו 2021
View this post on Instagram
מדו בת העשרים ושתיים זכורה לרבים כבתו של פול ווקר, מי שיחק בסדרת הסרטים 'מהיר ועצבני' ונהרג בתאונת דרכים כשהייתה בת חמש עשרה בלבד. את הקמפיין למותג הנחשב היא קוטפת לא רק בזכות הרזומה הטראגי אלא בשל חשבון אינסטגרם המונה לא פחות מ2.5 מיליון עוקבים שם היא מכבדת באופן קבוע את זכרו של אביה
View this post on Instagram
פרואנזה שולר (Proenza Schouler) שבחרו בצעירה כפנים של הקמפיין החדש, הוא מותג אופנה ניו יורקי שהוקם ב2002 על-ידי צמד המעצבים ג'ק מקולו ולזרו הרננדז. הקונספט של המותג מתמקד בתרבות עכשווית עם יציאות אוונגרדיות לצד פריטים יותר קלאסים עם טוויסט מגניב מה שמתחבר לוויב הרוקיסטי שמשדרת ווקר ברשתות החברתיות.
View this post on Instagram
הקולקציה שכבר עלתה בחלקה לעמודים של המותג ושל ווקר עצמה, מגוונת וכוללת בלייזרים מדגשי סילואט בשילוב מכנסים מחוייטים בגזרת הפדלפון שחזרה לאופנה כבר בשנה שעברה, שמלות מקסי, חצאיות סרוגות ושמלות בגזרת מעיל מבדים דמויי עור.
מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו