חיזוק לסגר: עובדיה חממה בחידוש מיוחד לרב קוק - סרוגים

חיזוק לסגר: עובדיה חממה בחידוש מיוחד לרב קוק

היוצר והזמר עובדיה חממה משחרר חידוש מיוחד למילותיו של הראי"ה קוק זצ"ל - "חבל לאחוז", מתוך האלבום השני משירי הרב קוק. בשיר המחזק משתתף גם המוזיקאי הסרוג אמיר אלייב עם הקאנון. צפו

author-image
חיזוק לסגר: עובדיה חממה בחידוש מיוחד לרב קוק
  (צילום: יחצ)

באווירת הסגר השלישי, היוצר והזמר עובדיה חממה מביא חיזוק מיוחד מאת הראי"ה קוק זצ"ל לתקופה המורכבת ומשחרר את הסינגל "חֶבֶל לֶאֱחֹז".

השיר המיוחד יוצא מתוך האלבום השני של חממה משירי הרב קוק, שצפוי לראות אור בקרוב. בשיר משתתף גם המוזיקאי הסרוג והמוכשר אמיר אלייב שעובד עם גדולי המוזיקה בהם: ישי ריבו ועידן עמדי.

"כשהקלטנו את השיר באולפן", מספר חממה, "ביקשתי מאמיר אלייב המוסיקאי הגאון והצעיר שמפליא לנגן בקאנון, שינסה לאלתר באופן חופשי על השיר את תחושת השאיפה הזו להתעלות מתוך התהום. הנה התוצאה לפניכם: טקסט נחמה מופלא, שבסופו דקה ארוכה של אינסטרומנטליות מרטיטה, שנבעה ספונטנית מנשמתו של אלייב, דרך קרני האור שבקצות אצבעותיו".

(מילים: הראי"ה קוק זצ"ל | לחן, עריכת טקסט והפקה: עובדיה חממה | עיבודים: עובדיה חממה ואמיר אלייב | קליפ, צילומי רחוב באדיבות: שרון גבאי | עריכת הקליפ: אור חממה)

בשיר "חבל לאחוז", הרב קוק מנסה להסביר במילותיו הנשגבות, איך בתוך תהומות הייאוש עדיין נטועה תקווה, וקיימים עיגולי הצלה וחבלי אחיזה. הקליפ המעטר את השיר מורכב מתמונות רחוב מרהיבות של הצלם הירושלמי טוב העין, שרון גבאי שבאדיבותו הרבה אפשר לנו את מעשה המרכבה הוויזואלי שלפניכם.

עוד באותו נושא

צפו: אהרן רזאל ועובדיה חממה במחווה לרב קוק

השיר החדש יוצא מתוך האלבום השני שמגיע אחרי "מרחבים", האלבום השאפתני ופורץ הדרך שיצא בשנת תשע"א משירי הרב קוק.

בחודשים הקרובים צפוי לצאת האלבום החדש משירי הרב קוק, ממנו יצאו כבר השירים: "אהבת חינם" עם צמד רעים, "קדושת השבת" עם מיכה ביטון, "הנאום" עם אהרון רזאל, שיר הנושא: "הצימאון האלוקי" ו"כשאדם פועל".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו