רזון חולני: כוכבת הילדים אנה זק מציגה דמות וירטואלית והרשת כועסת

רזון חולני: כוכבת הילדים אנה זק מציגה דמות וירטואלית והרשת כועסת

אושיית הנוער אנה זק מציגה באינסטגרם את בת דמותה הוירטואלית והרזה באופן קיצוני, מה שמכעיס רבים מהגולשים שקוראים לה לקחת אחריות כלפי המעריצות הקטינות

אנה זק היא קונצזנוס של כוכבת ילדים אך מי שאוחזת ב4.8 מיליון עוקבים בטיק טוק הצליחה להכעיס כמה עוקבות ועוקבים עם דמות וירטואלית שהוציאה לרשת שעל פי התגובות 'מעודדת רזון חולני'

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ANNA ZAK (@annazak12)

זה לא סוד שבתעשיית היופי מעודדים תת משקל. נכון שישנו דיבור רב על כך בשנים האחרונות ויותר מעצבים מתוך אג'נדה בוחרים להציג קולקציות על 'נשים אמיתיות' במקום דוגמניות ועדיין, נערות רבות וגם נשים חולמות להשיל אי אילו קילוגרמים ממשקלן, חלום שמושג הרבה פעמים באמצעות תזונה נכונה וכושר אך במקרים מסוימים מקבל תפנית מסוכנת של התדרדרות לאנורקסיה ודיכאון.

זק בדרך כלל נתפסת כמודל חיובי עבור בנות. כמי שעלתה לפני עשור מרוסיה והצליחה להטמע בישראליות ולהגיע למעמד של כוכבת עם רזומה של תוכניות נוער, פסטיגלים ואפילו שיר עם סטטיק ובן-אל. אף אחד גם לא חושד שאת המראה המצודד היא השיגה בייסורים, אלא קרוב לוודאי פשוט 'זכתה' בכרטיס הגנטיקה הטובה. אז מה הבעיה?

הבעיה היא שבת דמותה הווירטואלית מציגה פרופורציות שאינן מציאותיות כשהרזון הוא החלק המודגש בדמות וכאן מגיעה שאלת האחריות של זק והצוות שמלווה אותה כלפי מעריצותיה הקטינות.

"מזעזע… ככה לא נראה גוף אמיתי. אפילו אנה בעצמה לא נראת ככה. מסר מאוד מאוד בעייתי ומעודד רזון חולני" כותבת אחת העוקבות בתגובה באינסטגרם

"כל הכבוד! אשה צריכה להיות דקיקה ורזה בדיוק כמו הסטנדרט שאנה זק מציבה. בנות תהרגו את עצמכן בחדר כושר" כותב מגיב בסרקזם

"את מקסימה והכל אבל עצוב לי קצת על הילדות בנות 12 שרואות את זה ואוכלות את עצמן כי בואי, גוף אמיתי לא נראה ככה" כותבת מגיבה נוספת

"נראה לך הגיוני שנערות שגם ככה הדימוי גוף שלהן ברצפה יהיו חשופות לזה?" שואלת עוד עוקבת

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ANNA ZAK (@annazak12)

אנה זק בגרסה הוירטואלית

הרעיון לגרסה וירטואלית כנראה הגיע לאחר שזק אינה חשה בטוב בשבועות האחרונים, כפי שידעה את עוקביה באינסטגרם וזו הדרך שלה להישאר בעניינים. בימים בהם הכל עובר לדיגיטל, הרשת מוצפת ב"אווטרים" וחברות בעולם מציגות קמפיינים עם דוגמניות ממוחשבות אין טרוניה כנגד המהלך העתידני רק כנגד הביצוע.

 

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
10 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
אז ככה בתור...
... | 13-01-2021 15:08
אז ככה בתור בחורה רזה שזה המבנה גוף שלה מאוד נפגעתי לקרוא את הכתבה שלכם, החל בכתורת רזון חולני וגם בהמשך שאתם כותבים ישנו דיבור רב על כך בשנים האחרונות ויותר מעצבים מתוך אג'נדה בוחרים להציג קולקציות על 'נשים אמיתיות' במקום דוגמניות אז אם אני רזה, אני לא אישה אמיתית? ואם אני רזה, זה רזון חולני? למה להעצים נשים מלאות בכך שיורדים על רזות? למה לא להגיד שכל גוף של אישה הוא יפה? למה לא לחשוב שניה אחת שיש בנות רזות שזה המבנה גוף שלהן ולקרוא רזון חולני זה יכול לפגוע בהן ???
כל אישה...
נאוה | 13-01-2021 18:29
כל אישה יפה, לא משנה אם רזה או מלאה. לא צריך להוריד את הרזון בשביל לעודד נשים יותר מלאות. צריך לעודד אהבה עצמית, לא משנה מה.
אז כנראה...
... | 13-01-2021 16:00
אז כנראה שאת לא יודעת איך זה לא להיות רזה. את לוקחת את זה בקלות מידי. את יודעת כמה יורדים ופוגעים בשמנים? אז גם ראיתי את זה והדמות באמת רזה מידי... כל הכבוד לה שהיא נראת ככה והכל. אבל יש גבול.
2
הורים קונים לילדיהם...
בת תמותה | 13-01-2021 17:02
הורים קונים לילדיהם בובות ברביות ובראציות שנראות אותו דבר כמו הבובה בדמות אנה זק ובזה הם לא רואים כל פסול אז כך שאין מניעה שאנה תציג את עצמה כך.
3
כל היפות תמיד...
קרן | 13-01-2021 20:26
כל היפות תמיד קמות וזועקות בפועל כל היום עסוקות באופן אובססיבי במראה ומעבירות הלאה דרך דימוי גוף ולבוש וכך עוברים מסרים ברשתות החברתיות חבל שהשיח מתמצה בשמן ורזה ולא בהובלת השיח אנטי חינוכי כלפי הילדים נותנים לכל הסלבס יותר מידי כוח במחוזותינו ומה לגבי ערכים כל ילד וילדה רוצים להיות עם עיניים כחולות ורזים בלונדיניים /ות גם אם צבועות על ההורים להעביר מסרים בריאים בהתחלה בסיפור חייה התראיינה כמה היא מסכנה ולאחר שהתפרסמה מקדמת האג'נדה שכל מה שמועבר על המסך ונחשב חשוב הוא המראה שלה כל זה הנו שקר היופי .... דווקא אלה מעבירים מסרים שגויים לבני נוער שכן זוהי תקופה מספיק קשה עבורם בחיפוש זהות וכן במאה ה 21 הייתי מצפה שאחרי קידום מעמד האישה יתמקדו בנושאים בוערים בחברה מה לעשות שיופי מגלגל כסף ותעשייה מתמקדת רק בכסף חבל אז לכל הנשים אי שם תהיו גאות במי שאתן
4
בואו נודה בזה...
מימי | 13-01-2021 22:13
בואו נודה בזה שרזון קיצוני זו מחלה והשמנת יתר זו גם מחלה, קוראים לזה הפרעות אכילה, צריך למצוא את דרך האמצע, לאכול כשרעבים ולהפסיק כשבעים.
את טועה...
... | 14-01-2021 2:29
את טועה בגדול. אני רזה קיצוני וזה פשוט המבנה גוף שלי, אין לי הפרעות אכילה. פשוט תימניה רזה שזה המבנה גוף שלה. ובגלל אנשים חשוכים כמוך ותגובות כמו שלך שחושבות שרזון זה קיצוני וחולה, הפסקתי ללכת עם בגדים קצרים. אמן תקבלי קצת הבנה בנושא הזה ודעותייך יתבהרו.
5
כל התרבות שלנו...
בונהון | 14-01-2021 3:28
כל התרבות שלנו מעוותת מיסודה. רואים את העטיפה במקום את המתנה
6
לא פלא עם...
פסיכיאטר | 15-01-2021 11:06
לא פלא עם הרזון הזה שעכשיו היא מאושפזת במחלקה סגורה בבית חולים פסיכיאטרי אי שם במרכז הארץ.בנות לידיעתכן.תעשו עם הידיעה המרעישה הזאת עכשיו מה שאתן רוצות .זה שלכן.שבת שלום.
בנים פה זה סרוגות
מישי | 09-02-2021 20:12
מה יש לבנים בסרוגות? כאילו אתם נכנסים בשביל מה???? במיוחד כאלה נשואים, מסכנה האישה שלכם.. שאתם ככה מתרוצצים במקומות כאלה באינטרנט, לכו תדעו מה יהיה היעד הבא שלכם...