הפרקליטות מתנגדת לפיקוח שופט על חקירת מות אהוביה סנדק

הפרקליטות מתנגדת לפיקוח שופט על חקירת מות אהוביה סנדק

הפרקליטות הודיע לבית המשפט כי היא מתנגדת לפיקוח שופט על חקירת מות אהוביה סנדק ז"ל. חוננו: הראיה הטובה ביותר שיש מה להסתיר"

author-image
הפרקליטות מתנגדת לפיקוח שופט על חקירת מות סנדק
  באדיבות המשפחה

הפרקליטות הודיעה היום (שלישי) לבית המשפט השלום בירושלים כי היא מתנגדת למינוי שופט חוקר שיפקח על חקירת מותו של אהוביה סנדק ז"ל.

מחר, בשעה 9:30 בית המשפט ידון בבקשת משפחת סנדק שהוגשה באמצעות עו"ד אריאל עטרי מטעם ארגון חוננו, למנות שופט חוקר, אשר יפקח על חקירת את נסיבות מותו של סנדק.

עוד באותו נושא

עושים צדק לאהוביה סנדק: עזרו לבנות את חלום חייו

עו"ד אריאל עטרי מסר בתגובה לסירוב הפרקליטות, כי "הניסיון של הפרקליטות למנוע חקירה ע"י שופט חוקר היא הראיה הטובה ביותר שיש לפרקליטות למשטרה ולמח"ש מה להסתיר".

במהלך הערב, שלושה שבועות לאחר שסנדק נהרג, המחאות על מותו לא מפסיקות. מאות מפגינים מחו גם הערב על הרג הנער ולדרוש את הקמתה של ועדת חקירה חיצונית שתבדוק את התנהלות ימ"ר ש"י ותחקור את הרג הנער.

בגשר המיתרים בירושלים מפגינים עשרות בני נוער ופעילים. 3 מהפעילים עוכבו ושוחררו לאחר זמן קצר. בצומת לכיש דיווחו המפגינים כי ניידת בילוש משטרתית פגעה ודרסה נער שהפגין במקום, הנער לא נזקק לטיפול רפואי. בנוף איילון מתקיימת הפגנה בכניסה ליישוב, בין המפגינים נמצא גם רב היישוב הרב גדעון בנימין.

בירושלים ממשיך לפעול מאהל המחאה מול המשרד לביטחון פנים, בצמוד למטה הארצי. במהלך היום פקדו את המקום עשרות פעילים ותומכים.

יו"ר המטה הלאומי בליכוד, נתן אנגלסמן הגיע למאהל וקרא לשר הבט"פ אמיר אוחנה לעשות צדק ולהודיע על הקמת ועדת חקירה בלתי תלויה לבירור הארוע החמור של הריגתו של אהוביה ז"ל ע"י ימ"ר מחוז ש"י.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
הינה יוצא המרצע...
בונדי | 13-01-2021 7:16
הינה יוצא המרצע מסרבים ששופט ילוה כי הוא יגיע עד המנוול מנדלברוך,כולם שם מכסים אחד על השניה,וככה זה עובד,לא מאמינים לכם אתה הכי נמוכים באמון הציבור ולא מעוניינים בכם כלל, המדינה צריכה את כל המערכת המישפט כולה,חדשה וללא כל יצור שמכהן כרגע שם להתחיל הכל מהתחלה,הפחד שלהם מובן רשעים ארורים,
2
שוב הוכחה שהחתול...
משה זיכמר | 13-01-2021 12:42
שוב הוכחה שהחתול שומר על השמנת. צדק אין כאן ! רק שחיתות ועוד שחיתות של מערכת המספח. שהיום כבר אף אדם שפוי במדינה לא נותן בה אימון, חוץ מקומץ שמאלנים הזויים וכמובן שונאי ישראל
מיותר להגיב...
רוני | 14-01-2021 15:10
מיותר להגיב לך כי כרגיל משמיץ את השמאלנים. החברה האלה שמיידים אבנים ממש לא צדיקים
3
עבריין קטן שקיבל...
בנצי. ק. | 13-01-2021 15:16
עבריין קטן שקיבל חינוך רקוב מהוריו, מסביבתו,ומשלם מחיר צפוי....
כן עבריין...
רוני | 14-01-2021 15:08
כן עבריין שזורק אבנים צדיק הוא לא היה
במה הוא...
אפי | 13-01-2021 15:39
במה הוא עבריין? כי אינו חושב שבלונית כמוך? אתה שפל עלוב שלא מגיע לקרסול שלו. תוכי עלוב
4
מה הטירוף הזה...
רוני | 14-01-2021 15:07
מה הטירוף הזה שעשו אותו קדוש עצוב שזה נגמר ככה אבל החברה האלה שברחו מהמשטרה רחוקים מלהיות צדיקים. ידוי אבנים זה לא צריך לעבור בשקט