"קול דמי אהוביה זועקים": המוחים דורשים ועדת חקירה - סרוגים

"קול דמי אהוביה זועקים": המוחים דורשים ועדת חקירה

עשרות פעילים ותומכים הגיעו למאהל המחאה מול המשרד לביטחון פנים בירושלים, שם מפגינים על הרג הנער אהוביה סנדק ז"ל בידי שוטרים. במקום הועבר שיעור של הרב יהודה ליבמן לתלמידי הישיבות במקום

"קול דמי אהוביה זועקים": המוחים דורשים ועדת חקירה

גם היום (ג') המשיך לפעול מאהל המחאה מול המשרד לביטחון פנים בירושלים במחאה על הרג הנער אהוביה סנדק ז"ל בידי שוטרים. במהלך היום פקדו את המקום עשרות פעילים ותומכים.

יו"ר המטה הלאומי בליכוד, נתן אנגלסמן הגיע למקום וקרא לשר הבט"פ אמיר אוחנה לעשות צדק ולהודיע על הקמת ועדת חקירה בלתי תלויה לבירור הארוע החמור של הריגתו של אהוביה ז"ל ע"י ימ"ר מחוז ש"י. כמו כן הרב יהודה ליבמן מהשומרון, מסר במקום שיעור לתלמידי הישיבות הנמצאים במקום.

אריה קינג, סגן ראש עיריית ירושלים, אמר כי הוא "נמצא פה בכיכר מול המטה הארצי של המשטרה עם מלח הארץ הנערים שנמצאים פה במאהל לזכרו של האהוביה סנדק ז"ל שנהרג על ידי כוחות המשטרה ביהודה ושומרון, ואני קורא לכולם להגיע לפקוד את האוהל לחזק את המשפחה, לחזק את חברים של אהוביה, לחזק את ההיתיישבות היהודית בכל חבלי ארץ ישראל. מה שנכון ליהודה ושומרון נכון גם לנגב, לגליל, לגולן ולמזרח ירושלים".

לדבריו, "המאבקים שהנוער הנפלא הזה פה מתמודד איתם ביהודה ושומרון זה אותם מאבקים שנערים אחרים ומתיישבים אחרים מתמודדים איתם עם אותם ישמעאלים במקומות אחרים בחבלי ארץ ישראל. לכן אני קורא לכל מי שבעד ההיתיישבות, כל מי שבעד חקירה רצינית של מה שקורה במח"ש, כל מי שבעד חקירה חיצונית למקרה ההרג של אהוביה סנדק – להגיע לפה במשך כל שעות היממה, לחזק ולהיתחזק".

בימים הקרובים ימשיכו הפעילים לפקוד את המקום מידי יום בין השעות 9:00-21:00, כשבמקום יקיימו רבנים שיעורי תורה לע"נ אהוביה, וצפויים להגיע למקום אישי ציבור ותומכים רבים במאבק.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
כולם מוזמנים!!!
יהודי | 13-01-2021 21:12
כולם מוזמנים לבוא למאהל. בית מדרש פתוח במהלך כל היום (9:00-21:00). לבוא, ללמוד, למחות, לחזק ולהתחזק. מול המטה הארצי של המשטרה בגבעת התחמושת (2 דקות הליכה מתחנת הרקלה גבעת התחמושת).