כבוד למגזר: ווג בריטניה כותב על מותג אופנה צנועה
מותג האופנה הצנועה נואר מגיע לווג בריטניה תחת סיקור מפרגן תוך דגש על כך שמדובר באופנה צנועה שמוציא מהלובשת תכונות יפות וחזקות
מגזין ווג בריטניה מפרסם החודש סיקור על מספר מעצבים ובוחר גם בבית האופנה האנגלי נואר (Noir Noir) תוך דגש על כך שמדובר במותג אופנה צנועה
"נואר הוא בית אופנה עולמי, המציע פריטי חובה בסגנונות טרנדיים תוך שהוא מבקש להוציא את התכונות החזקות והיפות של הנשים הצנועות" כתבו במגזין בפתיחת הסיקור
המותג נולד מחברות של שלושת השותפות, אנגליות אורתודוכסיות, חני הורביץ (28), יטי לוינסון (28) ורוחי דרייפוס (26) שבפעילות של מספר שנים בלבד הגיעו לשלושים נקודות מכירה בעולם בערים כמו לונדון, אנטוורפן, פריז, רחבי ארה"ב וגם ישראל עם חנות דגל בירושלים.
במגזין פרגנו למעצבות המותג וכינו אותן 'חלוצות במרחב היוקרתי הנגיש'
את החיבור למגזין הנחשב עשתה גילי לוונשטיין המשמשת כאשת היח"צ של המותג והיא סיפרה על ההתרגשות של המעצבות מהנכונות של מגזין אופנה מוביל לכתוב על נואר. "השידוך היה לפני חודשיים בערך" מספרת לוונשטיין לסרוגים "באמת הייתה עבודה מול ווג בבחירת התמונות שיתפרסמו והטקסטים שיכתבו. הם היו מאוד מאוד נחמדים, רצו שזה יהיה הכי טוב בשביל המותג. חיכינו בסבלנות אפילו חודשיים וחצי וכעת המהדורה של פברואר התפרסמה וביחד עם זה עלה סיקור גם לאתר האינטרנטי"
מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו