משרד הבריאות: מחר יתחילו לחסן את בני ה-50 ומעלה - סרוגים

משרד הבריאות: מחר יתחילו לחסן את בני ה-50 ומעלה

מבצע "חוזרים לחיים", ממשיך קדימה. בהודעה שהוציאו במשרד הבריאות נמסר כי החל ממחר יתחילו קופות החולים לחסן את מבוטחי הקופות מגיל 50 ומעלה.

author-image
משרד הבריאות: מחר יתחילו לחסן את בני ה-50 ומעלה
  (צילום: יוסי אלוני/ פלאש 90)

מבצע החיסונים לקורונה אשר זכה לשם "חוזרים לחיים", ממשיך להתרחב לאוכלוסיות נוספות בציבור. בהודעה שהוציא משרד הבריאות נאמר כי החל ממחר (רביעי) יחוסנו מבוטחי קופות החולים מגיל 50 ומעלה.

עוד נאמר כי על מנת להתחסן יש לפנות לקופות החולים לתיאום תור לחיסון. כחלק ממבצע החיסונים, ראש הממשלה ושר הבריאות צפויים לקיים היום (שלישי) ביקור מתוקשר בקופת חולים באשדוד.

עוד באותו נושא

מספר הנדבקים חצה את רף החצי מליון

הבשורה הטובה מגיע בצד העובדה, כי מנתונים שפרסם משרד הבריאות הבוקר, מספר הנדבקים בקורונה במדינת ישראל מאז פרוץ המגיפה, חצה את רף החצי מליון. ביממה האחרונה נשבר שיא חדש ואובחנו קרוב ל-10,000 בני אדם. עוד 19 בני אדם נפטרו.

בתוך כך, היום, החל משרד הבריאות בחיסון צוותי ההוראה. לצורך קבלת החיסון קופות החולים החלו לזמן אמש את צוותי ההוראה על פי רשימות שהועברו אליהן.

מוקדם יותר "גורמים במשרד הבריאות" תקפו במילים חריפות את שר החינוך יואב גלנט וטענו כי הוא הכשיל את תכנית החיסונים וגרם לעלייה בתחלואה.

בהודעה שיצאה מטעם משרד הבריאות, מתייחס "הגורם" לחיסון צוותי ההוראה, דרישה שהוציא שר החינוך עוד לפני שבוע: "אחרי גרירת רגליים ועיכוב ממושך ומיותר מצד שר החינוך, משרד הבריאות קיבל לידיו את רשימות צוותי ההוראה שיוכלו להתחסן. בשעה זו משרד הבריאות מנתב את הרשימות לקופות החולים ואלה יזמנו באופן אקטיבי את אנשי ההוראה להתחסן."

במשרד הבריאות לא הסתפקו רק בהודעה על החיסונים, וגם יצאו למתקפה בוטה נגד שר החינוך גלנט – חברם לסיעת הליכוד: "בזמן ששר הבריאות עסוק בהבאת חיסונים, יחד עם ראש הממשלה, ובניהול מבצע החיסונים הטוב בעולם, שר החינוך דאג לשים רגליים בבירוקרטיה בלתי נגמרת, רק כדי לנסות להראות שליטה."

המתקפה ירדה אפילו נמוך יותר: "איש שנכשל בכל פעולה אזרחית שעשה אי פעם ושפעולותיו כשר החינוך הביאו לעליה בלתי נגמרת בתחלואה לא יטיף על הנהגה והתנהלות. כעת כשהנתונים בידי משרד הבריאות מבצע החיסונים המוצלח של ישראל יוכל להימשך ביתר שאת".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו