לחץ גם מ'כחול לבן': להסדיר את ההתיישבות הצעירה - סרוגים

לחץ גם מ'כחול לבן': להסדיר את ההתיישבות הצעירה

ח"כ הילה שי וזאן לחזק את מאהל ההתיישבות הצעירה מול משרד ראש הממשלה ונועדה לפגישה עם דגן בלשכה שפתח במקום. וזאן: "תנאים בסיסיים להם זכאי כל אזרח במדינה". יוסי דגן: "ילדים לא צריכים להיות בני ערובה של משחקים פוליטיים"

author-image
לחץ גם מ'כחול לבן': להסדיר את ההתיישבות הצעירה

ח"כ הילה שי וזאן (כחול לבן) הגיעה למאהל המחאה של ההתיישבות הצעירה שם נועדה עם ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן שהעביר אתמול את לשכתו למקום ל 3 ימים בכדי להביע סולידריות עם המאבק.

באוהל המחאה נפגשה ח"כ שי וזאן עם ראש מועצת הר חברון יוחאי דמרי, ראש מועצת קריית ארבע אליהו ליבמן מנכ"ל מועצת ישע יגאל דילמוני וכן עם תושבי ההתיישבות הצעירה, ופורום ההתיישבות הצעירה, מובילי המאבק שסיפרו על תנאי המחייה הקשים עבור כ 20,000 ילדים נשים וטף שאינם מחוברים למים וחשמל בשל וויכוחים פנימיים בין כחול לבן לליכוד.

עוד באותו נושא

בנט: כראש ממשלה, אאשר את ההתיישבות הצעירה


9

ח"כ הלה שי וזאן הזדעזעה מהדברים ואמרה בין השאר: "אין שום סיבה שאף אזרח יחיה ככה, ללא המשאבים הבסיסים ביותר – תשתיות מים וחשמל. אלו התנאים הבסיסיים ביותר להם זכאי כל אזרח במדינה – בזכות ולא בחסד. זה לא קשור רק לרצון הכנה לדאוג למתיישבים ורווחתם אלא לצדק הבסיסי ביותר.

ההתיישבות הצעירה היא כבר לא התיישבויות מבודדות, רחוקות וארעיות אלא יישובים של ממש, עם משפחות שלמות, ילדים ותינוקות שזכאים לאיכות החיים הבסיסית ביותר. מבחינתי מדובר בעוולה שזועקת לשמים, והחל מימי המאבק הראשונים נעמדתי לצד ההתיישבות הצעירה ואף הצבעתי למען הסדרתה במליאת הכנסת.

עוד באותו נושא

בני גנץ הכריע: ההתיישבות הצעירה לא תוסדר


26

כבר דנתי בנושא עם שר הביטחון, שמבין את החשיבות של הסדרת ההתיישבות הצעירה ולכן החליט לקדם את תוכנית ההסדרה. אני אשאר מחויבת לתושבי ההתיישבות הצעירה, אנשים שהם מלח הארץ ורק מעוניינים בתנאי המחיה הפשוטים ביותר – בוודאות שיהיו להם מים זורמים, אספקת חשמל ותנאים בסיסיים לקיים את קהילתם ויישובם. אמשיך להיאבק למען ההומניות, הצדק והשוויון למתיישבים.

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן קרא להפסיק להשתמש בילדי ההתיישבות הצעירה כבני ערובה בכיפופי ידיים פוליטיים: "הדרישה להסדרת המאחזים היא בסופו של יום דרישה לאפשר לתמר ליונתן ולנעה הקטנים חימום בחורף, ומים למקלחות. זו דרישה הומניטרית בסיסית שאין אלמנטרית ממנה. אני קורא לראש הממשלה להודיע על הסדרת המאחזים אחת ולתמיד".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו