יעלון ביטל מועמדות של חשוד בשוחד ברשימתו - סרוגים

יעלון ביטל מועמדות של חשוד בשוחד ברשימתו

לאחר הפרסום כי עו״ד איימן אבו רייא חשוד בשוחד, ח״כ משה בוגי יעלון, החליט על ביטול מועמדותו ברשימת תל״ם: "ערכי תל״ם מחייבים אותנו. נאה דורש נאה מקיים"

יעלון ביטל מועמדות של חשוד בשוחד ברשימתו
  הדס פורוש/פלאש 90

יו״ר תל״ם ח״כ משה בוגי יעלון, החליט הערב (ראשון) על ביטול מועמדותו של עו״ד איימן אבו רייא ברשימת תל״ם לבחירות לכנסת ה 24, זאת כיוון שהוא חשוד בשוחד.

יעלון מסר: ״ערכי תל״ם ובראשם הדוגמא האישית, מחייבים אותנו בראש ובראשונה. נאה דורש נאה מקיים״. כזכור, יעלון הודיע על צירופו של אבו רייא רק היום.

עוד באותו נושא

הרכש החדש של יעלון: לא יהיו חיסונים בישראל


113

מוקדם יותר, בעת השקת רשימתו החדשה שתרוץ עצמאית לכנסת ה-24, אמר יעלון: "מעל חצי מיליון מצביעים, שהצביעו ל'כחול לבן' בבחירות האחרונות, אומרים בסקרים, שיצביעו לבנט, שקד, סמוטריץ', סער ואלקין – אלה שהכתירו שוב ושוב את משטר השחיתות וההפקרה".

"לכן, הכרחי ליצור אלטרנטיבה, שהציבור יוכל לסמוך עליה. רק כך יש סיכוי לשינוי. אינני מפחד מדבר, אני עומד נחוש אל מול כל אתגר. אבל היום, היום אני יודע שהחזית השתנתה, שהזירה החשובה לנו ביותר היא העורף, הבית."

יעלון: "תחושת המחדל הנורא של מלחמת יום הכיפורים הניעה רבים מאתנו, אוהבי המדינה שהקריבו, והיו מוכנים להקריב, הכול למענה. אותה התחושה בוערת בי גם היום, בימים של טירוף מערכות ותחושה של מחדל חמור לא פחות, ואף יותר, כי מלבד הכשל הניהולי בתחומים רבים, אנו חשופים לתרבות שקר נרחבת, מסוכנת וחסרת מעצורים."

עוד הוסיף: "מדינת ישראל נמצאת במשבר מנהיגות חריף. החמור ביותר שידענו, כי מי שעומד בראש ממשלתנו, נמצא בניגוד עניינים חריף, עם מדינת ישראל. בימי המשבר הכלכלי הגדול ביותר שהיה כאן אי פעם, הוא מנע מאתנו תקציב מדינה. הוא גם מנע ומונע מינויים של שומרי סף ובכירים בשירות הציבורי, הוא לוקח את סדר היום של מדינת ישראל ואת האינטרסים של כולנו כבני ערובה, משועבדים לאינטרסים הצרים שלו, כנאשם בפלילים".

"הוא מוביל דרך של פילוג והסתה, של ריב ומדון בין כולנו – אזרחי ישראל. הוא מנסה שוב ושוב לקעקע את אושיות הדמוקרטיה הישראלית. אנחנו כאן כדי להגיד לו: "עד כאן". תם זמנך בנימין נתניהו, אזרחי ישראל מראים לך את הדרך החוצה מבלפור."

המצטרפים: שר המדע לשעבר ופעיל מחאה נגד נתניהו

בתוך כך, יעלון הציג גם את חלק מרשימתו החדשה שכוללת 2 ח"כים מכהנים (אנדריי קוז׳ינוב ואורלי פרומן) וגם חמישה מצטרפים חדשים: יזהר שי, שכיהן כח"כ ושר המדע מטעם "כחול לבן", קרין מאיר רובינשטין (המנכ"לית והנשיאה של האיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות), עו"ד איימן אבורייא (מועמד ישראלי-ערבי), פרופ' חגי לוין, שהתפטר אתמול מתפקידו כיו"ר איגוד רופאי בריאות הציבור בישראל וכן עו"ד גונן בן-יצחק (פעיל מחאה נגד רה"מ נתניהו).

פרופ' חגי לוין אמר הבוקר לאחר הצטרפותו: "אני מאמין במנהיגותו המוכחת של הרמטכ"ל לשעבר בוגי יעלון והנבחרת המצוינת של תל"ם, המייצגת ופועלת למען המטרות והערכים שאני חותר אליהם: ממלכתיות תוך הצבת האינטרס הציבורי מעל לכל ודאגה לרווחת כלל הציבור בישראל בכל תחומי החיים" אמר לוין בהודעתו. "אנו זקוקים לכוח פוליטי שמקדם את הערכים הללו".

"הציבור מצפה לשרים וח"כים שפועלים למעננו באחריות, ביושרה, על בסיס המלצות אנשי המקצוע" הוסיף "בתקופת משבר הקורונה נוכחנו שאין זה המצב השכיח כיום במדינת ישראל, והתוצאה טרגית. הצטרפתי לתל"ם על מנת להיות השינוי שאני רוצה לראות בעולם ובמטרה להשתלב בהנהגה הלאומית ולהגן על בריאות הציבור והסביבה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
גם ערבי וגם...
דווקא | 11-01-2021 7:42
גם ערבי וגם חשוד בפלילים ? ישר שיריון אצל נתניהו
2
בראש הליכוד גם...
למה ככה? | 11-01-2021 8:20
בראש הליכוד גם עומד אדם החשוד בפלילים. יתירה מזאת, נגדו כבר החל המשפט. מה עם חזקת החפות?
3
הרבי
נועם | 27-09-2021 8:44
הרבי מלובביץ' ישו מוחמד הנביא מואפק טריף