בנות השירות הלאומי יקבלו חיסון לקורונה - סרוגים

בנות השירות הלאומי יקבלו חיסון לקורונה

מתנדבי שירות לאומי המשרתים במקומות עבודה בהם כלל העובדים נדרשים לקבל חיסון לקורונה יהיו זכאים לקבל חיסון גם כן, זאת לאחר שיחות ארוכות עם משרדי הממשלה השונים

בנות השירות הלאומי יקבלו חיסון לקורונה
  אילוסטרציה (שאטרסטוק)

מתנדבות ומתנדבי השירות הלאומי יקבלו חיסון לקורונה במידה והם מתנדבים במקום בו העובדים נדרשים לחיסון, כך אמר היום (ראשון) ראובן פנסקי, מנכ"ל הרשות לשירות לאומי-אזרחי.

לדברי פנסקי: "לאחר שיחות ארוכות שלנו עם משרדי הממשלה השונים, במקומות בהם העובדים נדרשים להתחסן, מתנדבי ומתנדבות השירות הלאומי אזרחי יהיו זכאים להתחסן גם הם, כך שיוכלו להמשיך ולהתנדב במקומות השונים מבלי שנשקפת להם סכנה".

עוד באותו נושא

בלי מחיצות: חרדים וסרוגים רוקדים יחד במלונית קורונה


11

"במספר שיחות שקיימתי עם דוד פלבר ראש אגף שירות לאומי במשרד החינוך קיבלנו אישור שגם כעת במבצע החיסונים לעובדי הוראה, כל מתנדבת שירות לאומי תפנה למנהל בית הספר שלה שיפנה אותה לקבלת החיסון הרלוונטי. בשלב הראשון החינוך המיוחד וכל היתר יבוא בעקבותיו".

מוקדם יותר, משרד הבריאות של יפן הודיע כי וריאציה חדשה של נגיף הקורונה התגלתה במדינה, הזהה חלקית לוריאציות שהתגלו במדינות אחרות. במשרד אמרו כי יחקרו את הנגיף החדש כדי לראות האם יש הבדלים ברמת ההידבקות או ביעילות החיסונים נגדה.

לפי הודעת הרשויות היפניות, עד כה התגלו ארבעה מקרי הידבקות בגרסת הקורונה החדשה, לאחר שהנדבקים חזרו ליפן מברזיל וקיבלו תוצאה חיובית לבדיקה שבוצעה בשדה התעופה בטוקיו.

אחד מארבעת החולים לא סבל מתסמינים של קורונה, אך בהמשך החל לחוות קשיי נשימה והועבר לאשפוז בבית החולים. גם אישה נוספת שאובחנה כנשאית של הנגיף החדש הייתה אסימפטומתית, ולא ידעה על מחלתה עד שקיבלה את התוצאה החיוביות בבדיקה ביפן.

שני החולים הנותרים היו בני נוער בין גיל 10 ל-19, כאשר אחד מהם סבל מחום גבוה והשניה דיווחה על כאבי ראש כרוניים. במשרד הבריאות העבירו את תוצאות הבדיקות של ארבעת החולים למרכז הלאומי לבחינת מחלות זיהומיות, במטרה לבחון לעומק את הוריאנט החדש לנגיף.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
בנות שרות יקרות...
ביבי מכר אותנו לניסוי עולמי | 11-01-2021 6:59
בנות שרות יקרות לידיעתכן החיסון מסכן בעקרות. נא לבדוק לקרוא את פירסום דוח הועד הלאומי לחיסונים לגבי תופעות הלואי הקטלניות שלא מספרים לנו כמחויב בחוק. תוכלו להתעדכן גם בסוד הדברים של הגאון דריובל אשרוב. ישראל שפנת ניסוי של העולם
2
אך ורק לאחר...
טוב, אבל | 11-01-2021 8:12
אך ורק לאחר שיוחסו כל החייליות והחיילים שמשרתים שירות מלא, ולא קומבינה מקוצרת במסגרת תוכנית כבקשתך לבנות האליטה הלבנה מהמפדל.