חברי מועצות הבית היהודי: "זה הזמן ללכת יחד" - סרוגים

חברי מועצות הבית היהודי: "זה הזמן ללכת יחד"

חברי מועצות העיר של הבית היהודי קראו לאיחוד של רשימות הציונות הדתית בבחירות: "זה הזמן ללכת יחד, לשים את הכבוד בצד ולדעת לשלב ידיים, כפי שנעשה בעבר, כי רשימה מאוחדת עדיפה מכל אפשרות אחרת"

חברי מועצות הבית היהודי: "זה הזמן ללכת יחד"
  (צילום: יהודה חיים\פלאש 90)

על רקע המתחים בין המפלגות השונות, פורום הסגנים וחברי מועצות העיר מטעם הבית היהודי קראו הבוקר (ראשון) לאיחוד של רשימות הציונות הדתית בבחירות הקרובות לכנסת. ההודעה יצאה לאחר ישיבת זום במוצאי שבת שבה השתתפו עשרות סגני ראשי ערים וחברי מועצות חברי הפורום המוניצפלי.

עוד באותו נושא

"סמוטריץ' הולך לנו על הראש בכל הכוח – אין מו״מ"


29

"הפורום המוניציפלי של הבית היהודי (חברי/ות מועצות וסגני ראשי רשויות המקומיות) קורא למפלגות של הציונות הדתית לרוץ יחד ברשימה משותפת לכנסת ה-24, ולהקים מייד אחריהן מפלגה אחת שתייצג את כלל הציונות הדתית בפוליטיקה הישראלית" אמרו בהודעתם. "זה הזמן ללכת יחד, לשים את הכבוד בצד ולדעת לשלב ידיים, כפי שנעשה בעבר, כי רשימה מאוחדת עדיפה מכל אפשרות אחרת".

"אנו קוראים לכל הצדדים לשבת בהקדם ולנהל משא ומתן הגון, שיביא לידי ביטוי את כלל הכוחות הפוליטים שירכיבו את הרשימה" הוסיפו. "אנו סומכים על יו"ר הבית היהודי שייבחר ועל ראשי המפלגות המרכיבות את ימינה, שהפעם יצליחו לעשות זאת. אנו נעשה כל שלאל ידנו על מנת שהפעם נצא מאוחדים ומחוזקים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
סמוטריץ בנט הבית היהודי עוצמה יהודית..
חיים | 10-01-2021 9:53
מה עוד ?
2
סמוטריץ מייצג נאמנה...
חזי | 10-01-2021 9:58
סמוטריץ מייצג נאמנה את פלח החרדלי בציונות הדתית ומשלב באישותו את כל ערכי חרדלי הציונות הדתית: התנשאות , יהירות , זחיחות, פגיעה בשונה, שינאת האחר, פילוג אובססיבי על גבול החולני, רדיפת תקציבים , שפה ירודה ורצון עז לכבוד ושררה אין ספק שראשי חרדלי הציונות הדתית גאים בו ורואים בו ממשיך דרכם
אני לא רוצה לדעת מה המידות שלך?!
דוד יוסףסמי | 10-01-2021 13:44
אני לא רוצה לדעת מה המידות שלך?!
3
צימוטריץ התגלה כנוכל...
ציוני דתי | 10-01-2021 12:46
צימוטריץ התגלה כנוכל כמו ביבי להיזהר מצומוטריץ