מח"ש עצרו שוטר שהיה מעורב בפרשת אהוביה סנדק - סרוגים

מח"ש עצרו שוטר שהיה מעורב בפרשת אהוביה סנדק

כוחות מח"ש עצרו את אחד השוטרים שהיה מעורב בפרשת מותו של אהוביה סנדק ז"ל, בחשד לשיבוש הליכי חקירה. אמש פורסם בסרוגים כי הנערים שהיו מעורבים במקרה זומנו לתת את עדותם

author-image
מח"ש עצרו שוטר שהיה מעורב בפרשת אהוביה סנדק
  (צילום: באדיבות המשפחה)

החקירה נמשכת: כוחות מח"ש עצרו את אחד השוטרים שהיה מעורב במרדף שהוביל לתאונה בה נהרג אהוביה סנדק ז"ל לפני שבועיים וחצי, זאת בחשד לשיבוש הליכי חקירה. כך דווח הבוקר (ראשון) בחדשות 13.

עו"ד איתמר בן גביר, מראשי עוצמה יהודית, מסר בתגובה למעצר השוטר כי "זה מעט מדי ומאוחר מידי. מח"ש היו צריכים לעצור את כל השוטרים שהיו ברכב זמן קצר אחרי המרדף שהתנהל ברשלנות פושעת. כמו כן אפשרו לשוטרים זמן ניכר כדי לשבש את החקירה ולפגוע בה".

עוד באותו נושא

עושים צדק לאהוביה סנדק: עזרו לבנות את חלום חייו

אמש פורסם בסרוגים כי הנערים שהיו מעורבים במקרה בו נהרג אהוביה סנדק ז"ל זומנו לתת את עדותם על המקרה במשרדי מח"ש. הזימון הגיע רק ביום רביעי לאחר שבמח"ש קיבלו ביקורת ציבורית רחבה, על כך שתקופה ארוכה לאחר האירוע טרם מצאו את הזמן לגבות את העדות מהנערים ששהו ברכב יחד עם אהוביה סנדק ז"ל.

יש לציין, כי מדובר בעדויות משמעותיות לחקירה ולברור האירוע, שכן הנערים היו עדי ראייה לכל האירוע, וכבר בסמוך לאירוע בבית החולים מסרו כי השוטרים הם שנגחו את רכבם. הזמנת הנערים למסירת עדות מגיעה לאחר שעו"ד מנשה יאדו מארגון חוננו פנה במספר מכתבים, בם דיווח בכתב למח"ש כי העצורים אשר ששוחררו ממעצרם מצטרפים לתלונה כנפגעי עבירה בגין תאונת הניגוח, ולא ברור מדוע טרם זומנו הנערים למסור עדות.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
לא ברור מי...
עם ישראל חי | 10-01-2021 9:26
לא ברור מי מושך בחוטים. רק שוטר 1, רק עכשיו, רק על שיבוש? מנסים להשתיק אירוע שנהרג בו נער, מת! שלא נתבלבל, מחר זה כל אחד מאיתנו. השוטרים שיכורי כח. כח משחית!
2
קשה לעמוד בהנחיות מול טרור- יהודי או ערבי
שוטרת | 10-01-2021 9:39
נכתב בצער, מותו של אהוביה היה לשווא
3
מותו של אהוביה...
זה כל הסיפור ... | 10-01-2021 13:41
מותו של אהוביה היה תוצאה של התנהלות עברינית שלו ושל חבריו , ובזה לא השוטרים אשמים ... הוא לא הראשון ולא האחרון שמת כתוצאה מתאונה במהלך מרדף משטרתי ... הוא גם לא ממש יותר צדיק ... הוא פשוט עם יחסי ציבור יותר טובים ... ונתמך על ידי קבוצה שהמושחת מבלפור צריך את נציגהם בכנסת על מנת להשיג חסינות ...
4
כל מי שכותב...
שלמה | 10-01-2021 22:41
כל מי שכותב כאן על אהוביה פושע או כל מילה אחרת, פשוט טועה ובגדול, זה ילד ,אף אחד מאיתנו לא יודע מה זה לגדול שם ביהודה ושומרון, לא מכיר את ההתנהלות של הערבים כלפי התושבים שם, אז נכון הם יידו אבנים בפלסטינים, מישהו יודע מה הפלסטינים עשו להם, לא! אני אישית נגד אלימות, ולא מצדיקה , אבל מה שהשוטרים עשו לנערים הללו, היה פשע במלוא מובן המילה, והילד הזה נרצח על ידי שוטרים במדינת ישראל, אין לכך שום הצדקה, הם התייחסו אליהם כאל אחרוני המחבלים, נערים פצועים ישבו אזוקים, אחד מהם עם פגיעת ראש, הייתי רוצה לראות איך מי מכם שמדבר סרה בנערים, איך הוא היא מגיב אם זה הילד שלו?, מעניין אותי לדעת אם הוא חא היה מחרף את נפשו להגן על בנו, אז תפסיקו להיות כאלה יפי נפש, ולקרוא ליחדים האלה פושעם! מחר זה יכול להיות כל אחד מאיתנו, המשטרה איבדה את המוסריות שלה מזמן!!!!!
5
העשבים השוטים הגדלים...
שישבו בבית ... | 11-01-2021 5:53
העשבים השוטים הגדלים בערוגות השומרון ... השוליים הסהרוריים... נוער הגבעות ... הם כולם כינויים שעושים חסד עם נוער עבריין שחסר כבוד למדינה לחוקיה ולצבא שמגן עליו יום ולילה ... נמאס לראות אותם יורקים על חיילים, זורקים אבנים על המשטרה , מפנצרים ג'יפים צבאיים והכל באצטלה של עבדי השם ... שישבו בבית ויעבירו את גיל ההתבגרות עם המשפחה שלהם ... ואז לא ימותו בעת בריחה ממכונית משטרה שכורזת להם לעצור ...