לוין לראשי הקונגרס: "רואים אתכם כמקור השראה" - סרוגים

לוין לראשי הקונגרס: "רואים אתכם כמקור השראה"

בעקבות ההתפרעויות בקפיטול אמש, יו"ר הכנסת שלח מכתבי חיזוק לראשי הקונגרס בה הדגיש את ההערכה של ישראל לממשל האמריקני: "אנחנו, אזרחי המדינות הדמוקרטיות בעולם, רואים אתכם כמקור השראה"

author-image
לוין לראשי הקונגרס: "רואים אתכם כמקור השראה"
  (צילום: הלל מאיר\פלאש 90)

יו״ר הכנסת יריב לוין העביר הערב (חמישי) מכתבי חיזוק ותמיכה לסגן הנשיא ונשיא הסנאט, מייק פנס, וכן למקבילתו יו״ר בית הנבחרים, ננסי פלוסי, זאת בעקבות האירועים האלימים בקונגרס אמש והפריצה לבניין הקפיטול. בדבריו הדגיש את ההערכה של ישראל לממשל האמריקני, שפעל להשלים את הדיון על תוצאות הבחירות לנשיאות למרות המהומות שפרצו במהלכו.

״אני בטוח שהחוקה של ארה״ב והמחוייבות האמריקאית לדמוקרטיה הינן חזקות וברות קיימא״ אמר לוין במכתבו. "אנו, אזרחי המדינות הדמוקרטיות בעולם, רואים אתכם בארה״ב כמקור השראה, והעובדה כי הובלתם את ההליכים עד להשלמתם הייתה מרשימה ומחזקת. אני מצטרף אליכם בתפילה שאלוהים ימשיך לברך את הקונגרס ואת כל אמריקה".

כזכור, ראשי הקונגרס זכו לביקורת רבה מצד הפעילים שפרצו לקפיטול אמש, כשרבים מהמפגינים השמיעו קריאות בגנותם. בין היתר אחד המפגינים נכנס ללשכתה של פלוסי, שם צילם את עצמו יושב בכיסא שלה, פיזר אלפי מסמכים וכתב על שולחנה כי "לעולם לא ניכנע". במקביל חלק מהמפגינים השמיעו קריאות בגנותו של פנס, זאת לאחר שסירב לדרישת הנשיא טראמפ לפסול את קולות האלקטורים בדיון אמש.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
לוין כאדונו נתניהו...
מנא מנא תקל ופרסין | 07-01-2021 19:29
לוין כאדונו נתניהו : אחד בפה ואחד בלב. הרי הם עושים בדיוק כמעשה טראמפ. משתלחים שוב ושוב במערכות הציבוריות הבסיסיות ביותר ומערערים את האמון בהן. כך כלפי המשטרה, הפרקליטות, היועמש, בתי המשפט, התקשורת, המפלגות השונות. טוענים לדיפ סייט ולתפירת תיקים, כמו טראמפ שטען שיש תפירת תוצאות. כשמנהיגים משתלחים במערכות הללו - יש מספיק חסידים שוטים שילכו אחריהם ויאמינו לכל הזיה.
2
לוין
אשר | 08-01-2021 11:07
לוין שמשתלח באופן נחרץ במערכות החוק בישראל הוא האדם האחרון המתאים להביע תמיכתו בדמוקרטיה -על מי הוא עובד. זה מביש אותנו!!!
3
המשרת של ביבי טורח לסרס את הדמוקרטיה הישראלית
לווין ממעריצי טראמפ | 08-01-2021 13:23
חה חה
4
בנפול טראמפ הפסיכופאט נגיל ונשמחה
משחית התבונה | 08-01-2021 13:24
...
5
לוין, אמרנו לכם...
אזרח | 08-01-2021 22:06
לוין, אמרנו לכם שוב ושוב: טראמפ הוא חזיר רודף נשים, גזען, נרקיסיסט ומשוגע. אמרנו לכם שהוא מסוכן! אבל אתם הערצתם אותו ובניתם סביבו פולחן אישיות. לאומנים טיפשים, אמרתם לו תודה וביקשתם ממנו סליחה. מקווה שהבנתם סוף סוף במי מדובר.