בעקבות הפרסום בסרוגים: הנערים מסרו עדות במח"ש - סרוגים

בעקבות הפרסום בסרוגים: הנערים מסרו עדות במח"ש

בעקבות הפרסום בסרוגים, ושבועיים וחצי לאחר האירוע, ביום חמישי האחרון ניצולי התאונה בה נהרג הנער אהוביה סנדק ז"ל, מסרו לראשונה עדות ותלונה במחלקה לחקירות שוטרים

בעקבות הפרסום בסרוגים: הנערים מסרו עדות במח"ש
  צילום: יונתן זינדל,פלאש 90

בעקבות הפרסום ביום רביעי בסרוגים, ושבועיים וחצי אחרי התאונה, הנערים שהיו מעורבים במקרה בו נהרג אהוביה סנדק ז"ל זומנו לתת את עדותם על המקרה במשרדי מח"ש. הנערים זומנו רק ביום רביעי לאחר שבמח"ש קיבלו ביקורת ציבורית רחבה, על כך שתקופה ארוכה לאחר האירוע טרם מצאו את הזמן לגבות את העדות מהנערים ששהו ברכב יחד עם אהוביה סנדק ז"ל.

עוד באותו נושא

עושים צדק לאהוביה סנדק: עזרו לבנות את חלום חייו

יש לציין, כי מדובר בעדויות משמעותיות לחקירה ולברור האירוע, שכן הנערים היו עדי ראייה לכל האירוע, וכבר בסמוך לאירוע בבית החולים מסרו כי השוטרים הם שנגחו את רכבם. הזמנת הנערים למסירת עדות מגיעה לאחר שעו"ד מנשה יאדו מארגון חוננו פנה במספר מכתבים, בם דיווח בכתב למח"ש כי העצורים אשר ששוחררו ממעצרם מצטרפים לתלונה כנפגעי עבירה בגין תאונת הניגוח, ולא ברור מדוע טרם זומנו הנערים למסור עדות.

עורכי דינם של הנערים עו"ד מנשה יאדו ועו"ד עדי קידר מארגון חוננו, ביקרו את התנהלות מח"ש בפרשה ואת היחס לנערים: "אנו רואים בחומרה את התנהלות הצוות המיוחד המתיימר להתנהל באופן אוביקטיבי ונפרד. הצעירים זומנו לבקשתם להגשת תלונה במשרד מח"ש, והם יצאו משם בהרגשה שלא חקר האמת לנגדם של חוקרי מח"ש אלא חילוץ השוטרים מתיק הריגה".,מסר עו"ד קידר המלווה את הנערים.

עוד הוסיף:  "זוהי הוכחה נוספת לחוסר הסימטריה בחקירה והעובדה שהצוות כולו מגויס למען השוטרים ולצידם. נער נהרג בידי שוטרים, ואין מי שיעשה הכל להגעה לחקר האמת ולהבאת תשובות לציבור, עצוב".

"איך דפקנו להם את הרכב"

כפי שפרסמנו, ביום 27.12.20 דיווח עו"ד מנשה יאדו מארגון חוננו בכתב למח"ש כי העצורים אשר ששוחררו ממעצרם מצטרפים לתלונה כנפגעי עבירה של תאונת הניגוח, ולא ברור מדוע טרם זומנו הנערים למסור עדות. נזכיר כי בכלי התקשורת עלו טענות של אחד הנערים אשר סיפר כי מיד לאחר התאונה אחד השוטרים נשמע בזירה אומר לחבריו כי "איך דפקנו להם את הרכב".

עו"ד יאדו מארגון חוננו מסר: "קיימים כיווני פעולה שלא קודמו ופעולות חקירה הכרחיות שלא ננקטו, וזימון הנערים לקבל תלונה מסודרת היא אחת מאותן פעולות".

מטעם המחלקה לחקירות שוטרים נמסר לנו אתמול בתגובה: "מדובר בחקירה שמתנהלת ולכן אין באפשרותנו להתייחס".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
תשמרו על הילדים...
חולדאי | 09-01-2021 21:45
תשמרו על הילדים שלכם מהמשטרה הציונית פאשיסטית!!