מרצ עתרה לוועדת הבחירות נגד חברת פרסום סרוגה
בשל מודעות בעד ראש הממשלה נתניהו, מפלגת מרצ ועו"ד שחר בן מאיר עתרו היום לוועדת הבחירות המרכזית בדרישה לחשוף את הגורם שמממן את הקמפיין ולעצור את המשכו

מפלגת מרצ ועו"ד שחר בן מאיר עתרו היום (רביעי) לוועדת הבחירות המרכזית, בראשה עומד שופט העליון עוזי פוגלמן, נגד חברת 'פרסומי ישראל' הסרוגה, אשר לטענתם מזדהה כמי שעומדת מאחורי קמפיין שילוט החוצות "נתניהו אהוב שלנו" ו"פורום אנשי העסקים למען נתניהו".
העותרים ביקשו לחשוף את הגורם המממן של הקמפיין, ולעצור את המשכו בצורה הנוכחית. בעתירה נכתב כי "מודעות אלו מהוות תעמולת בחירות לפי מבחן הדומיננטיות, והן בגדר פעילות בחירות כהגדרתה בחוק המימון…למרות זאת המשיבים לא טרחו כלל להירשם כגוף פעיל בבחירות".
עוד נטען כי אנשי החברה "אף הסוו את זהות מזמין המודעות, הכל בניגוד להוראות חוק דרכי תעמולה וחוק המימון. בנסיבות אלו יש חשיבות ודחיפות בדיון דחוף בעתירה, כדי למנוע את המשך העבירה שמבצעים המשיבים".
יו"ר סיעת מרצ, ח"כ תמר זנדברג מסרה: "תוכן המודעה והתזמון בו פורסמה מעידים בבירור כי מדובר בתעמולת בחירות לטובת מפלגת הליכוד ונתניהו העומד בראשה".
לדברי זנדברג, "יש לבחון את פרסום המודעה, ואם אכן מדובר במימון עקיף בניגוד לחוקי הבחירות – על ועדת הבחירות המרכזית לפעול בהתאם".
מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו