חדשות בריאות

ברוך רופא חולים: ח"כ דוד ביטן החלים מקורונה

אחרי חודש של אישפוז במחלקת קורונה בבית החולים שיבא, רובה במחלקת טיפול נמרץ, הודיעה משפחתו של ח"כ דוד ביטן כי הוא החלים מהנגיף וכעת הוא יוצא למחלקת שיקום

דיון דחוף במצב היהודים במרוקו, יו"ר הוועדה ח"כ דוד ביטן
דיון דחוף במצב היהודים במרוקו, יו"ר הוועדה ח"כ דוד ביטן | צילום: יונתן זינדל/ פלאש 90

ברוך רופא חולים. אחרי חודש של חוסר וודאות, כולל אישפוז במחלקת טיפול נמרץ, ח"כ דוד ביטן (הליכוד) החלים מנגיף הקורונה.

משפחת ביטן ובית החולים שיבא עדכנו הבוקר: "חבר הכנסת ביטן הועבר למחלקת שיקום לאחר שהחלים מנגיף הקורונה ברוך ה', עקב הסגר הצפוי ועליית התחלואה לא ניתן יהיה לבקרו בזמן הקרוב למעט קרבה ראשונה.

התפללו לרפואתו: ח"כ דוד ביטן הוחזר לטיפול נמרץ

המשפחה מודה לצוות הרפואי על הטיפול המסור ולכולם על הדאגה והתפילות הרבות להחלמתו של דוד".

נתניהו מוטציה קורונה בריטניה
נתניהו מוטציה קורונה בריטניה| צילום: נתניהו על המוטציה של נגיף קורונה (צילום: איתי בן און, סאונד: ניר שרף / לע"מ)

אתמול דווקא חלה סוג של הידרדרות במצבו, כשהוא הוחזר מהמחלקה הרגילה למחלקת טיפול נמרץ לצורך "טיפול תרופתי שהוא זקוק לו ומצריך השגחה. מלבד זאת תהליך ההחלמה נמשך ונראה כי יחזור למחלקה רגילה עם תום הטיפול".

כעת ברוך ה', השלב הקשה עבר וביטן עובר לשיקום לקראת שיחרורו לביתו.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

2
2
מישל חדד
06.01.21

מישל חדד ברוך רופא חולים לחכ דוד ביטן