אדלשטיין הורה לעצור את הקצאת החיסונים לאיכילוב - סרוגים

אדלשטיין הורה לעצור את הקצאת החיסונים לאיכילוב

עיריית תל אביב הזמינה את כל עובדי ההוראה בעיר לקבל חיסון לקורונה. במשרד הבריאות זעמו על עקיפת התיעדוף והחליטו לעצור את הקצאת החיסונים לבית החולים איכילוב

אדלשטיין הורה לעצור את הקצאת החיסונים לאיכילוב
  (צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש90)

במשרד הבריאות זועמים על בית החולים איכילוב שהחליט לשנות את כללי התיעדוף במתן החיסונים ולהזמין את כל עובדי ההוראה בתל אביב לקבל חיסון לקורונה.

מלשכת שר הבריאות נמסר: "השר אדלשטיין רואה בחומרה את הדיווחים על מתן חיסונים בתל אביב למי שלא בקבוצות התעדוף. השר הנחה את מנכ"ל משרדו פרופ' חזי לוי לעצור את הקצאות החיסונים לבית החולים איכילוב ולבחון את הקצאות החיסונים הבאות לבית החולים".

עוד באותו נושא

דובר ביה"ח איכילוב: "זה לא גל שני אלא היסטריה"


4

חגיגת חיסונים למורים באיכילוב

מוקדם יותר היום, הזמין בית החולים איכילוב השייך לעיריית תל אביב, יחד עם העירייה את אנשי החינוך בעיר לקבל חיסון לקורונה. אלפים הגיעו למתחם החיסונים באזור כיכר רבין.

עיקר הביקורת הייתה על כך שהעירייה עוקפת את התור ומחסנת גננות ומורות צעירות לפני שוטרים וכוחות הביטחון שנמצאים לפניהם בתיעדוף של משרד הבריאות. רוב החיסונים שניתנו לצעירים, נעשו כתוצאה מעודפים בסוף היום, ולא כהזמנה מרוכזת של אלפי אנשים.

בעירייה התגאו דווקא במבצע ופרסמו היום: "נראה שכנס החינוך הגדול ביותר בתל אביב יפו התקיים היום במתחם החיסונים של איכילוב – המרכז הרפואי ת״א.אלפי עובדות ועובדי מערכת החינוך בעיר התחסנו היום הודות לפרופ' רוני גמזו, מנהל המרכז הרפואי איכילוב, רון חולדאי, ראש עיריית תל-אביב-יפו , יפה בן דויד, מזכ"לית הסתדרות המורים, ועיריית תל אביב יפו. חינוך לפני הכל."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
8 תגובות - 8 דיונים מיין לפי
1
חולדאי מבצע שוחד...
גל | 04-01-2021 23:07
חולדאי מבצע שוחד בחירות
2
חשוב לתעדף שוטרים...
מה | 04-01-2021 23:22
חשוב לתעדף שוטרים כדי שיוכלו להרביץ לאזרחים בביטחה, המורים יחכו הם פחות חשובים
3
אין ספק שיותר...
שם מלא | 05-01-2021 1:34
אין ספק שיותר סביר מאשר לזרוק מנות חיסון כמו שנעשה על ידי קופות החולים בכל הארץ, או לחילופין לחסן צעירים על חשבונם של הקשישים ו/החולים הכרוניים שמשום מה לא מגיעים אליהם??..ורובם , לפחות מאוכלסיית הקשישים לא מחוסנים עדיין. כך שהיוזמה הנבונה הזו היתה צריכה להיות בתעדוף משרד הבריאות, גם כאמירה ערכית, גם מתוך ראיה אסטרטגית רחבה, ובמיוחד מול כל הקשיים הלוגיסטיים בחיסון הנל כשברור שחיסונים יזרקו לפח. בהזדמנות זאת מגיע ישר כח גדול לקופות החולים ולבתי החולים , מה משרד הבריאות...המתעדף הגדול היה עושה בלי התשתיות הללו?????
4
הרבי
נועם | 28-03-2021 9:14
הרבי מלובביץ' מנהיג היהודים
5
התנחלות
נועם | 30-03-2021 7:13
התנחלות יהודית בסוריה
6
יש
נועם | 01-04-2021 17:33
יש גם מסגדים בבאר שבע ובתל אביב ובירושלים ובקריית שמונה
7
יש
נועם | 01-04-2021 17:33
יש גם מסגדים גם בבאר שבע ובתל אביב ובקריית שמונה ובירושלים
8
רוב
נועם | 03-04-2021 13:22
רוב תל אביב הם אנשים טובים יש שם מעט אנשים רעים