מוזיקה

צפו: רבע לאפריקה בשיר מעודד לפתיחת 2021

לכבוד פתיחת שנת 2021, הרכב הגרוב 'רבע לאפריקה' משחרר סינגל חדש וקצבי בשם "מרגיש את זה בבטן'', אותו כתבו והלחינו יקיר ששון, אליסף בשארי, יחזקאל רחמים ודניאל ורטהיימר. צפו

צפו: רבע לאפריקה בשיר מעודד לפתיחת 2021
צילום: (צילום: יחצ)

( לחן: יקיר ששון, אליסף בשארי, דניאל ורטהיימר | מילים: יקיר ששון, אליסף בשארי, יחזקאל רחמים, דניאל ורטהיימר | הפקה ועיבוד: יקיר ששון, דניאל ורטהיימר)

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות