ראש הממשלה נתניהו הגיב היום (ראשון) להגשת כתב האישום המתוקן נגדו המפרט את האירועים בשלם הוא מואשם בקבלת שוחד, כאשר לדבריו הפרקליטות מגדירה פעולות דוברות שגרתיות כפעולות פליליות.
מטעמו של ראש הממשלה נמסר: "התפוצץ הבלון של תיק 4000. הפרקליטות בקושי הצליחה למצוא 10 פניות תקשורתיות של רה״מ לוואלה ב-4 שנים, ממוצע של פנייה אחת בחצי שנה, בשעה שבתקופה זו נכתבו על רה״מ בוואלה כ-10,000 כתבות".

לדבריו "זה חלקיק מזערי ממספר הפניות של פוליטיקאים אחרים למו״לים, עורכים וכתבים. כל שאר הפניות התקשורתיות שהפרקליטות מציינת הן פניות שגרתיות מטעם הדוברות, כגון דברור נאומו של רה״מ בקונגרס נגד הגרעין האיראני או דברור ביקוריו המדיניים ביפן".
נטען כי: "באופן אבסורדי הפרקליטות מגדירה פעולות דוברות שגרתיות אלה כפעולות פליליות. נחשף הבלוף והתברר שלא היו פניות חריגות מצד רה״מ ולא הייתה היענות חריגה מטעם וואלה".
בתגובה שוגרה גם עקיצה לעבר משרד המשפטים: "מעניין לראות כמה פעמים פנו היועמ״ש והפרקליטות לכתבי משפט מסוימים, עורכים ומו״לים ב-4 השנים האחרונות".

על פי התגובה, "שיא האבסורד – בשום מקום בעולם לא הוגש כתב אישום נגד איש ציבור בגלל סיקור תקשורתי. זה מה שקורה כשמנסים בכל דרך לתפור תיק לראש ממשלה חזק מהימין".
מוקדם יותר, הפרקליטות הגישה לבית משפט המחוזי בירושלים כתב אישום מתוקן נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, ונגד שני הנאשמים הנוספים בתיק 4,000 – שאול ואיריס אלוביץ'. תיקון כתב האישום נעשה לאחר קביעת בית המשפט כי בכתב האישום לא מופיעים פרטים מהותיים.






תגובות
עוד נראה את אלפי ההוראות שהעביר אלוביץ למנכל וואלה בתכתובות וואטסאפ ושיחות טלפון מוקלטות ... מעניין מה אז ימכור לנו המושחת מבלפור ...
חמוץ כרגיל חמוצים תנסה בקלפי קומץ אהבל
אנחנו ליכודנקים אמיתיים נצביע דווקא סער! איש ישר והגון לא כמו החרטנבונה שנשאר מהליכוד
אני דווקא מבושם עונג ... לראות את המושחת מבלפור מתפתל ... משקר בלי מעצורים גם כשאף אחד כבר לא מאמין לו ... זה מגוחך, פתטי , ובעקר ההצגה הטובה בעיר ... גם אם השחקן הראשי די עלוב ...
אתה מוזמן אני פתחתי מיפעל חמצים בצפון יש לי 300 עודים מהשמאל כמוך,כי העסקתם במיפעל מזרזת את תהליך הבישול של הירקות הכבושים,אתה מוזמן חמוצוני
כניראה שכתב מבושם מבין הזוג שלך,שנכם נושכי כריות? אז תהנה,ותיתבשם מהמעשים המתועבים שלך,
, תודה
רק ביבי
רק ביבי.
... רק ביבי הולך הביתה ... חחח
משפחות עניות אין מה להם מה לאכול ומה שמעניין אותך הבלון תעזור כבר לעניים במקום להתעסק בעצמך תמכנו בך כל השנים והכרנו את זמן האמיתי .החלשים לא יודעים לדבר הילדים שלהם סובלים ואתה שותק.הבלון חשוב יותר מהילדים.מיליונים נגד אחד ממש נהיית בדיחה ולא אתמוך סליכוד יותר.ילדים בעלי צרכים מיוחדים סובלים ורעבים.ממש ככה
במסגרת המישרד של נושך הכריות שמולי הוא ממונה על הרוחה,זה שהוא עסוק עים בן הזוג לא צריך לבוא על חשבון התושבים,גם להם נתניהו דואג כי הוא לא סומך על חריגים בממשלה,
ביבי רוצה למנות שר ערבי ונפגש עם הרוצח מוחמד ג'ברין מרע"ם.
אתה לא תבין עוד מאה שנה מה נתניהו מנסה לעשות בכל רגע נתון,גם שני רמטכלים דבילים לא הצליחו להדביק את ההחלטות שלו לגבי השלום,והחיסונים,וכל החלטות שקיבל בלעדי המשליכי המסמרים בגלגלי הממשלה,ברוך שפטרנו מהרעשנים ללא כל תועלת,
@אנחנו כבר מחכים לתכנית ארץ נהדרת עם ראש הממשלה ושר הבריאות.
לך לאנגליה שם הסגר כבר חודשיים וחצי,כאן אתה חופשי?