שטיסל עונה 3: הצצה מיוחדת לפרק 3. צפו - סרוגים

שטיסל עונה 3: הצצה מיוחדת לפרק 3. צפו

גם לכם קשה לחכות עד שיעלה הפרק החדש של שטיסל 3? קבלו הצצה מיוחדת לפרק השלישי, בו קיווע מתחיל להבין את הסטטוס החדש שלו - הוא כבר לא שבור, אלא סדוק - מגדולי הסדוקים. צפו

author-image

שטיסל 3 פרק 3: לאחר שבפרק הראשון גילינו שקיווע הפך לאבא וצריך להתמודד עם המציאות מול הגעגוע, כעת פרק השלישי קיווע מתחיל להבין את מצבו. הוא יושב עם חבריו השבורים במסעדה של ליפא וגיטי, ומבין שבסטטוס החדש שלו, הוא כבר לא שבור, אלא סדוק – מגדולי הסדוקים.

צפו בהצצה לפרק 3:

כזכור לאחר 5 שנים מסיום העונה השנייה, שטיסל חזרה אלינו בעונה חדשה. לאחר שחזרנו בפרק הבכורה אל משפחת שטיסל, בדיוק חמש שנים מאז שעזבנו אותם וגילינו שהרבה דברים הצליחו להשתנות מאז.

קיווע הפך לאבא וצריך להתמודד עם המציאות מול הגעגוע והרצון למצוא את הדרך הנכונה לאזן את האמנות בחייו. גם עולמו של שולם מתערער בעקבות סטירה ובתו גיטי מתמודדת יחד עם בעלה ליפא עם בנם יוסל'ה שצריך למצוא שידוך.

עוד באותו נושא

גם 5 שנים אחרי: הקסם של שטיסל לא אבד | ביקורת


26

בפרק השני, דברים התחילו להתחבר ולהחזיר אותנו בהדרגה אל המציאות החדשה של משפחת שטיסל. בזמן שקיווע צריך להתרגל מחדש לגור אצל אביו שולם, רוחמי עוזרת לסבא שולם להקים את החיידר החדש, ומצפה שבעלה חנינא יחזור מהכולל כדי לסעוד איתה.

שטיסל 3 ימי א' בשעה-21:00, ב- yes TV DRAMA | yes VOD | STING TV

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
אשכנזים ...
נועה | 01-01-2021 8:59
אשכנזים
2
אשכנזים. זהו? כך...
גורי | 01-01-2021 13:44
אשכנזים. זהו? כך את נועה מגדירה את הסידרה? כלום לא מעניין עבורך. לא עניין החרדיות, לא פער דורות, לא אב יחידני בחברה מיוחדת, לא אהבת משפחה. כלום. אשכנזים. במילה אחת. צודקת. חא בשבילך
נועה צודקת בכל מילה.. אפילו שאמרה רק מילה אחת
דסי | 02-01-2021 23:59
.
3
אבל איפה אפשר...
נעמי | 04-01-2021 0:24
אבל איפה אפשר לראות את הפרקים?