בניו זילנד שמקדימה אותנו ב-11 שעות, כבר פתחו את חגיגות שנת 2021 ויש להם סיבה טובה לחגוג.
מדינת האי הצליחה למגר את הקורונה בשטחה, כשהיא עושה את זה בסטייל ובשקיפות כמעט מלאה של כל צעדי הממשלה. וכשאין קורונה, אפשר לחגוג, בהופעות, בזיקוקים ובהרבה הרבה שמחה.
עוד באותו נושא
המדינה שניצחה את קורונה: "מסירים את כל המגבלות"אוריאל בארי





תגובות
לול