רגע לפני השבעתו: חבר הקונגרס האמריקני מת מקורונה

רגע לפני השבעתו: חבר הקונגרס האמריקני מת מקורונה

4 ימים לפני השבעתו בקונגרס האמריקני החדש, חבר בית הנבחרים לוק לטלו הלך לעולמו בגיל 41 בעקבות סיבוכים של נגיף הקורונה. בשבוע האחרון לטלו אושפז בבית החולים בעקבות מצבו הקשה

author-image
רגע לפני השבעתו: חבר הקונגרס מת מקורונה
  (צילום מסך)

טרגדיה בארה"ב: 4 ימים בלבד לפני השבעתו כחבר בבית הנבחרים האמריקני, חבר הקונגרס הנבחר לוק לטלו הלך היום (רביעי) לעולמו מסיבוך של נגיף הקורונה. לטלו היה בן 41 במותו.

לטלו התחיל את דרכו הפוליטית כמנכ"ל משרדו של ראלף אברהם, שהיה אחד הנציגים המחוזיים של מדינת לואיזיאנה משנת 2015. לקראת הבחירות לקונגרס אברהם הודיע כי יפרוש מתפקידו אחרי 3 קדנציות, וקרא לתומכיו לבחור בלטלו כמחליפו. בבחירות שנערכו ב-3 בנובמבר לטלו הרפובליקני נבחר כנציג המחוזי בבית הנבחרים לאחר שזכה ב-33 אחוז מהקולות – אך כעת לא יושבע לתפקיד בעקבות מותו.

ב-18 בדצמבר לטלו אישר כי הוא נדבק בקורונה, והבהיר בפוסט שכתב בפייסבוק כי הוא "נשאר כעת בבית, מקפיד על כל הנחיות הבידוד של משרד הבריאות וההמלצות של הרופאים". עם זאת, שבוע לאחר מכן הוא הועבר לאשפוז בבית החולים בעיר שרבפורט בעקבות סיבוך של המחלה – שם כאמור נקבע מותו. לאנס האריס, המועמד הרפובליקני שהגיע למקום השני בבחירות המחוזיות, יכהן במקומו בבית הנבחרים.

דוברו של לטלו אמר בהודעה לתקשורת כי "בני משפחתו מעריכים את התמיכה הרבה שלה הם זוכים כעת, אך מבקשים לשמור על פרטיות במהלך התקופה הקשה הזו". עוד ציין כי "לא היו לו שום מחלות רקע – המוות שלו הגיע אך ורק בגלל הקורונה. מדובר באירוע ששבר את ליבם של כל אנשי הצוות שעבדו איתו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו