"הקורונה מקבלת מוטציה חדשה של פוליטיזיציה" - סרוגים

"הקורונה מקבלת מוטציה חדשה של פוליטיזיציה"

יו"ר ועדת החוקה ח"כ יעקב אשר בביקורת כלפי חברי הוועדה שהתנגדו לסגר: "הקורונה מקבלת מוטציה חדשה של פוליטיזיציה. התחרות מי פורם יותר מהר את הסגר היא טעות שנשלם עליה"

author-image
"הקורונה מקבלת מוטציה חדשה של פוליטיזיציה"
  יעקב אשר (צילום: מרים אלסטר - פלאש 90)

יו"ר הוועדה ח"כ יעקב אשר (יהדות התורה) שחזר הבוקר (שלישי) לנהל את ישיבות הוועדה לאחר שהחלים מקורונה הודה תחילה לבורא עולם על זה שעבר את הקורונה "בצורה חלקה ובלי בעיות".

לאחר מכן תקף את התנהלות חברי הוועדה ואמר כי "בימים האחרונים הקורונה מקבלת מוטציה חדשה של פוליטיזיציה אותה ראינו ביומיים האחרונים בוועדה. זה מתחיל להיות סגנון של 'בוא נכה בבריאות ונחצה את אחוז החסימה'".

עוד באותו נושא

צפו: מרד במלוניות הקורונה; שוהים מאיימים לשבות רעב

אשר תקף כי "נהייתה תחרות עולמית של מי רוצה להקל יותר בכל דבר. כל אחד מקדש נושא אחר, אחד רוצה מנדט על הטייקאווי, כמו שאחת עשתה בעבר על מכוני הכושר. דווקא בתקופה הזו של חיסונים וסגר צריך להשאיר את הפוליטיקה מחוץ לעניין".

"אין אנשים טובים יותר או פחות, אין מי שדואג לבריאות יותר או פחות. יש לי הרבה ביקורת על משרד הבריאות ואנחנו מתקנים תוך כדי תנועה אך התחרות של מי פורם יותר מהר את הסגר היא טעות שנשלם עליה בעיקר כשזה אמור להיות הסגר האחרון. אם נעשה את הסגר באחריות, לא בקיצוניות, זה יכול לקחת שבועיים שלושה גג. הניסיון שהיה פה אתמול להפיל את כל התקנות, נתקל בהתנהלות אחראית של ממלא מקומי ח"כ מלכיאלי. תפקידנו לנהל את הדבר הזה באחריות ולהגיע סוף סוף לסיום העניין".

בסיום דבריו הודיע כי בכוונתו לקיים מחר דיון על סטטוס פרויקט 'הדרכון הירוק' "עליו אני מדבר כבר חודשיים וחצי, שהוא חשוב מאוד לאלו שהתחסנו או החלימו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
חחחחח... ...
יוסי | 29-12-2020 14:18
חחחחח... רק מנדטים וכסף לישיבות בראש שלו.