חדשות

פיצוץ רכבי יהודים: "השב"כ צריך לטפל בפשיעה ערבית"

ראש עיריית לוד תקף את ההתנהלות מול הפשיעה הערבית בעירו, וטען כי יש לשנות את החוק בכדי שהשב"כ יטפל בפשיעה הערבית בישראל: "שיגידו שאני גזען עד מחר"

פיצוץ רכבי יהודים: "השב"כ צריך לטפל בפשיעה ערבית"
צילום: יוסי זליגר/פלאש 90

ראש עיריית לוד, יאיר רביבו, אמר היום (שלישי) במהלך ראיון ברדיו 103fm כי יש לשנות את החוק בישראל כדי שהשב"כ יטפל בפשיעה הערבית במדינת ישראל.

"חייבים להפעיל את השב"כ", אמר רביבו. "כמו ששינו את החוק והשב"כ התחיל לטפל בקורונה, צריך לשנות את החוק כדי שהשב"כ יטפל בפשיעה הערבית במדינת ישראל".

רביבו תקף: "כל ישראלי שחי בישוב יהודי שיצפה לקבל את הפשיעה הערבית במלוא עוזה ב-10 השנים הקרובות. אין יישוב בארץ שאין בו פרוטקשן של ערבים. שיגידו שאני גזען עד מחר, לפושעים היהודים יש טיפת חמלה, לפושעים הערבים אין עכבות".

דבריו של רביבו באים על רקע כך שמוקדם יותר במהלך השבוע, לאחר שעיריית לוד אכפה את החוק והרבה בנייה לא חוקית של ערבים, עשרות רכבים של העירייה ושל תושבים יהודים נשרפו בשני מוקדים.

WhatsApp Video 2020-12-24 at 09.05.32
WhatsApp Video 2020-12-24 at 09.05.32| צילום: שריפת רכבי יהודים בלוד (סעיף 27א)

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

3
2
אוף
29.12.20

הוא מוזמן הוא ראש עיר מטעם הליכוד וניהל לביבי את הקמפיין האחרון בליכוד והליכוד בשלטון כבר 10 שנים והוא ראש עיר כבר 8 שנים, ולמרות כל זה לא רואים שום שינוי בלוד מבחינת זיקוקים צרורות ירי חיסולים פשיעה ניקובי צמיגים התנכלות נהיגה פרועה. אין כמעט פקחים בעיר יש איזה 10 פקחים לעיר של 80000 איש מוזיקה בקולי קולות בלילה והשוטרים מתקשרים לשאול מספר בית מדוייק כשאפשר לשמוע את המוזיקה ממרחק של קילומטר. בקיצור כשלא רוצים לעבוד אז ממציאים המצאות כמו לבקש לשנות את החוק על מנת שהשבכ יטפל בפשיעה רגילה. נו באמת. הרי הליכוד בשלטון..................