חוזר לכנסת? ינון מגל בתגובה ראשונה לדיווחים - סרוגים

חוזר לכנסת? ינון מגל בתגובה ראשונה לדיווחים

השמועות שינון מגל חוזר לפוליטיקה הבעירו את הרשתות כמו שדה קוצים, אך הוא דאג לצנן את האווירה: "לא נראה לי שאלך לפוליטיקה - למה לי? אני נהנה"

author-image
חוזר לכנסת? ינון מגל בתגובה ראשונה לדיווחים
  (צילום: הדס פארוש\ פלאש90)

אחרי ששמו עלה כמי עשוי להתמודד בבחירות הקרובות ברשימת הליכוד, חבר הכנסת לשעבר והמגיש ינון מגל, מתייחס לשמועות ומגיב לאפשרות על חזרה לכנסת ישראל.

כזכור, אמש דיווח העיתונאי עקיבא נוביק כי בליכוד בוחנים בסקרים את הצטרפותם של מספר אנשים, ביניהן: ינון מגל, סיון רהב מאיר, יהורם גאון, יעקב ברדוגו ואילה חסון.

בפתח תכניתו עם בן כספית ברדיו 103FM אמר מגל: "הם לא הציעו, אני מחכה לטלפון מראש הממשלה שיגיד שהוא רוצה לשריין אותי במיקום של מספר 2".

מגל אמר לכספית: "אמנם לא מיציתי את הפוליטיקה, אבל אני לא נראה לי שאלך בשלב הזה. אני נהנה פה כל יום שעתיים ואחר כך אתה עוד מצייץ עליי".

מי שפחות התלהבה מצירוף שמה לסקר, היא עיתונאית חדשות 13, אילה חסון, שתקפה את הדיווחים כי הליכוד בוחן את שמה בסקרים אינטרנטיים בהם מופיעים מספר שמות של אנשים עם פוטנציאל להצטרף למפלגה.

"השימוש בשמי לסקר לליכוד או לכל מפלגה אחרת בזוי. אני עיתונאית ללא משוא פנים וללא שיוך מפלגתי. מי ששרבב את שמי לסקר, עשה זאת מתוך מטרה אחת בלבד. לפגוע באמינות שלי", אמרה חסון.

עוד באותו נושא

עימות סוער בין ינון מגל לעיתונאי החרדי. האזינו


6

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
רשימה מצויינת. 1 על 1 אנשים טובי לב- אינשאללה
עידו 2 | 28-12-2020 16:13
עם רשימה כזו כמו ינון מגל יעקב בורדוגו יקבל הליכוד 50 מנדטים
2
איזה מיפלגה מוכנה...
ארז | 31-12-2020 20:35
איזה מיפלגה מוכנה לקלוט לשורותיה מטרידן מינית כמו יינון אברושמי מגל ? מפלגת הצדיקים - 'הליכוד'. הנאשמים והחשודים בפלילים בנימין נתניהו , דוד ביטן , חיים כץ , והצלם הידוע נתן אשל יבלו בחמימות את פניו
תתבייש לך...
משה | 01-01-2021 10:37
תתבייש לך הוא לא היטריד מינית מסר את נפשו למען ביטחון ישראל. תילחס טיזו ותחנק
3
כן תצטרף צריכים...
ריבי | 01-01-2021 11:49
כן תצטרף צריכים כמוך.
4
רק זה היה...
משה | 01-01-2021 15:30
רק זה היה חסר.
5
ינון מגל בכנסת...
דרה | 04-01-2021 5:51
ינון מגל בכנסת אייך מתאים לו להיות בלהקת הרוק של ביבי. ינון מגל אתם בתם תרגילים של ביבי עושים את העבודה השחורהינון מגל אתה מטריד מינית??? לא ידעתי. האם אתה הולך להיות סולן דם??? או שכול עבריין מורשע נהיה מלך בליכוד
6
עוד ערס מתלהם,...
בושה! עוד מתלהם בבון | 04-01-2021 12:31
עוד ערס מתלהם, צורח בבון. היצור הזה, בממשלה? אני עדיין לא מבינה איך נותנים לאדיוט הזה להיות שדרן ברדיו. הוא צורח ולא נותן לאף אחד לדבר. א פ ס תרבות דיבור. בושה שיהיה דבר כזה בממשלה. לא מפתיע כי זה האופי בליכוד. חבורת בבונים (זה עלבון לחיות האינטיליגנטיות שיתייגו את הביביסטים בשמם). וגם, הם חיות. זה מה שהן. השרים הקופים מהליכוד, הלקקנים, עושי דברו של קיסריהו, הם אמורים להיות בני אדם עם בינה. אבל לחיות יש הרבה יותר אינטלינציה רגשית ואחרת, מחבורת הזבל-פשע שסובבת את הרודן. ינון, לא רוצה לשמוע אותך ברדיו. אתה מעורר גועל ואנטגוניזם. ואני בטח שלא רוצה לראות אותך בממשלה. תחזור לכוך שבאת צצנו ושב בשקט כבר. תלך זו מילה עדינה מדי עבורך ועבור ביביזיון. ת ע ו פ ו !!!