ראש הממשלה שוב לא יגיע לניחום אבלים בשומרון - סרוגים

ראש הממשלה שוב לא יגיע לניחום אבלים בשומרון

ראש הממשלה בנימין נתניהו לא יגיע לניחום אבלים בבית משפחתה של אסתר הורגן בטל מנשה בשומרון, כפי שלא הגיע לנחם בבית משפחת בן-גל בהר ברכה ושבח בחוות גלעד

author-image
ראש הממשלה שוב לא יגיע לניחום אבלים בשומרון
  (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)

בצעד חריג, ראש הממשלה בנימין נתניהו לא יגיע לניחום אבלים בבית משפחת אסתר הורגן הי"ד בטל מנשה, וזאת למרות שראש הממשלה מקפיד להגיע ל'שבעה' בביתם של חללי צה"ל שנפלו בפעילות מבצעית ונפגעי הטרור.

כזכור, אסתר הורגן הי"ד נרצחה בפיגוע רצחני ביער ריחן, סמוך מאוד לישוב טל מנשה בצפון השומרון. הלווייתה נערכה ביום שלישי, והמשפחה תקום מחר מהשבעה. היום הוא היום האחרון לניחום אבלים, ומחר בבוקר 'תקום' המשפחה. לסרוגים נודע, כי ראש הממשלה שוחח טלפונית עם בני משפחת הורגן, אך הוא עצמו לא יגיע לשבעה.

עוד באותו נושא

הנשיא בבית משפחת הורגן: "העם בישראל מתפעל מכם"


3

הסיבות להיעדר הביקור אינן ביטחוניות. נשיא המדינה ראובן ריבלין, שגם הוא מאובטח על ידי היחידה לאבטחת אישים הגיע ביום חמישי לישוב טל מנשה, ללא עיכוב מצד השב"כ.

נתניהו נמנע מלבקר משפחות המתגוררות בשומרון

יש לציין כי בשנים האחרונות ראש הממשלה מקפיד להגיע לניחום אבלים בבית משפחות נפגעי הטרור, למעט משפחות המתגוררות בישובי השומרון

עוד באותו נושא

יעל שבח לנתניהו: "נאלצות לוותר על חימום לילדינו"


6

כך למשל בפיגוע בו נרצח הרב איתמר בן-גל הי"ד תושב הישוב הר ברכה, נמנע נתניהו מלהגיע לישוב ושלח את אשתו שרה לנחם את המשפחה האבלה. בדרך עצרה שרה לביקור הזדהות עם יעל שבח אלמנתו של הרב רזיאל שבח הי"ד שנרצח מספר שבועות לפני כן.  גם בפיגוע באזור התעשייה ברקן בו נרצח קים לבנגרונד וזיו חג'בי, נמנע נתניהו מלהגיע לבית המשפחות, והזמין אותן ללשכתו במשרד ראש הממשלה, עם תום ימי ה'שבעה'.

ראש הממשלה נתניהו בבית משפחת הרב אחיעד אטינגר הי"ד בעלי (חיים צח,לע"ם)

שרה נתניהו בניחום אבלים אצל מרים בן-גל בשומרון (קובי גדעון,לע"ם)

לעומת זאת לאחר הפיגוע בו נרצח הרב אחיעד אטינגר הי"ד בשומרון, הגיע ראש הממשלה נתניהו לביקור ניחומים בביתו, שנמצא בישוב עלי, בשטח המועצה האזורית בנימין. נתניהו גם הגיע לבקרת את בני משפחת שנרב ששכלו את בתם רנה הי"ד בפיגוע תופת במעיין דני בדולב, עוד בבית החולים בו אושפזו.

ראש הממשלה שוחח בטלפון עם המשפחה

מסביבת ראש הממשלה נמסר בתגובה: ״המזכיר הצבאי של ראש הממשלה קיים ביקור תנחומים בבית משפחת הורגן ביום חמישי האחרון בשם ראש הממשלה, וכן העביר לבני המשפחה מכתב אישי מטעמו של ראש הממשלה. בעת ביקורו של המזכיר הצבאי בבית המשפחה, שוחח ראש הממשלה עם בני המשפחה והביע את צערו העמוק על הרצח הנורא של אסתר הורגן ז״ל״.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
11 תגובות - 9 דיונים מיין לפי
1
תפסיקו לבלבל במח...
נוני | 27-12-2020 11:32
תפסיקו לבלבל במח כול הזמן ראש הממשלה אתם יודעים מה הסיבות? למה סתם לכתוב דברים בגנות ראש הממשלה אולי השבכ וכוחות הבטחון לא מאשרים דיי נמאסתם.
בנאדם שמרשה...
שמיר | 27-12-2020 13:06
בנאדם שמרשה לעצמו למכור נשקים למדינות האסלאם ולחתום הסכמים בחשאי יכול לכל הפחות להגיע לשבעה. אתה מוזמן להתקדם ביביסט עם תודעה של עבד
2
מה שהיה הוא מה שיהיה
מתן | 27-12-2020 11:44
מתי תבינו שהוא לא סופר את המתנחלים? מה שמעניין אותו זה לספור כסף....והרבה! הוא עסוק עכשיו בבחירות, מה שאומר שהפוליטיקאי המטונף ביותר בתולדות המדינה, מכין הרבה פייק,שנאה,הסתה ופילוג כדי למנוע את המשפט שלו וכמובן להתחמק מהכלא!!! בוגד, לא מנהיג!!
3
אתר מלא ברכילות...
ערן ק | 27-12-2020 12:04
אתר מלא ברכילות ולשון הרע ותמיד נגד נתניהו
, כל...
אמת או שקר ? | 27-12-2020 13:47
, כל עוד האתר מדווח אמת איפה הרכילות ולשון הרע ?
4
נתניהו הוא איש...
עידן | 27-12-2020 12:18
נתניהו הוא איש שמאל לא אמרו לכם?
5
לא הבנתי למה ראש הממשלה..
משיח | 27-12-2020 13:00
...צריך לבוא לניחום אבלים
6
תתביישו, לעשות פוליקה...
ראו | 27-12-2020 13:03
תתביישו, לעשות פוליקה על חשבון משפחה שכולה?! יש גבול
7
נתניהו.ימין?! חזק!
שלום | 27-12-2020 13:08
בדיחה עצובה
8
נתניהו איש שמאל...
שרה סיתון | 01-01-2021 2:44
נתניהו איש שמאל במסווה שלאיש ימין
9
איש שמאל במסווה...
שרה סיתון | 01-01-2021 2:46
איש שמאל במסווה של איש ימין