2 רקטות נורו לאזור אשקלון: צה"ל תקף ברצועה - סרוגים

2 רקטות נורו לאזור אשקלון: צה"ל תקף ברצועה

במהלך השבת תקפו מטוסי צה"ל אתר לייצור אמצעי לחימה רקטיים, תשתית תת קרקעית ועמדה צבאית של ארגון הטרור חמאס, זאת בעקבות ירי רקטות אל עבר אשקלון. הרקטות יורטו

author-image
2 רקטות נורו לאזור אשקלון: צה"ל תקף ברצועה
  צבע אדום (צילום: יונתן זינדל/ פלאש90)

בליל שבת, שוגרו על ידי מחבלים 2 רקטות משטח רצועת עזה לאזור אשקלון, ויורטו על ידי כיפת ברזל.

בתגובה מטוסי קרב וכלי טיס של צה"ל  יעדי טרור של ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה. במהלך התקיפה, הותקפו אתר לייצור אמצעי לחימה רקטיים, תשתית תת קרקעית ועמדה צבאית של ארגון הטרור חמאס.

מדובר צה"ל נמסר כי "צה"ל רואה בחומרה רבה כל פעילות טרור כנגד ישראל והוא ערוך ומוכן לפעול בנחישות ככל שיידרש, נגד ניסיונות לפגיעה באזרחי ישראל וריבונותה. ארגון הטרור חמאס נושא באחריות לנעשה ברצועת עזה וממנה, והוא יישא בהשלכות לפעולות הטרור נגד אזרחי ישראל".

במהלך ליל יום חמישי, בכפר טורה שבמרחב החטיבה המרחבית 'מנשה', למיפוי ביתו של המחבל החשוד בביצוע הרצח של אסתר הורגן הי"ד ביער ריחן בשומרון, ב-20 בדצמבר 2020. המיפוי בוצע לצורך בחינת האפשרות להריסת הבית.

מוקדם יותר לפרסום כי בתום פעילות מודיעינית ומבצעית מאומצת של השב"כ, המשטרה וצה"ל נעצר חשוד במעורבות בביצוע הרצח של אסתר הורגן הי"ד ביער ריחן.

החשוד הוא פלסטיני מאזור ג׳נין נמצא בחקירת שב״כ. יתר פרטי החקירה תחת איסור פרסום.

אסתר הורגן נרצחה ביום ראשון ביער ריחן הסמוך לישובה – טל מנשה, בשעה שיצאה לריצה. מאז יום ראשון נערך מצוד אחר המחבל, וכעת כאמור הוא נתפס.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו