ויראלי

אחמד טיבי "נעלב" מנתניהו: "פעם היית שם רק אותי"

המודעה של מפלגת הליכוד הביאה את חבר הכנסת אחמד טיבי "להיעלב" מראש הממשלה בנימין נתניהו ולשגר לעברו אמירה עוקצנית. גם חבר הכנסת ליברמן לא נשאר אדיש

אחמד טיבי "נעלב" מנתניהו: "פעם היית שם רק אותי"
צילום: (צילום: הדס פארוש\ פלאש90)

חבר הכנסת אחמד טיבי מהרשימה המשותפת, מתייחס לסלוגן שמפלגת 'הליכוד' פרסמה מוקדם יותר היום (חמישי) ו"נעלב" שהוא כבר לא נמצא לבד על שלטי הליכוד.

בשעות האחרונות הפיצה מפלגת הליכוד תמונה בה נראים ראשי חלק מהמפלגות, ביניהם: גדעון סער, נפתלי בנט, יאיר לפיד, בני גנץ, אביגדור ליברמן ואחמד טיבי, כשמולם נמצא נתניהו. בסמוך לתמונה נכתב: "הרבה פוליטיקאים. מנהיג אחד".

מי שכאמור התייחס לשלט הוא אחמד טיבי, ששיתף את התמונה וכתב בעוקצנות: "כך חולפת תהילת עולם. פעם היית שם רק אותי על שלט הסתה כזה", כשהוא מתכוון לקמפיין של נתניהו מהעבר בו נכתב "או ביבי או טיבי".

גם יו"ר 'ישראל ביתנו', חבר הכנסת אביגדור ליברמן, עקץ את נתניהו בעקבות המודעה וכתב: "איפה מנסור עבאס?".

טיבי רגב ערוץ כנסת
טיבי רגב ערוץ כנסת| צילום: ארכיון (קרדיט: ערוץ כנסת)

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות