מגזין ווג מפרסם את עשרת המותגים הנצפים ב2020 - סרוגים

מגזין ווג מפרסם את עשרת המותגים הנצפים ב2020

לקראת סיום השנה האזרחית מגזין האופנה הבינלאומי ווג חושפים את המותגים הנצפים ביותר בשנה החולפת, בלי הפתעות דרמטיות ועם קשר להיקף הפעילות בזמן משבר הקורונה

מגזין ווג מפרסם את עשרת המותגים הנצפים ב2020
  אנה וינטור עורכת מגזין ווג צילום: shutterstock By Jan Zahradka

עולם האופנה עבר טלטלה משמעותית השנה עם משבר הקורונה שפגע בהכנסות של המותגים כמו גם ביכולת הטכנית שלהם להרים תצוגות בעת שעולם שלם יוצא ונכנס למסגר לסגר חדשות לבקרים.

כעת, לקראת סיום השנה האזרחית במגזין האופנה העולמי ווג מפרסמים את הסטטיסטיקה של התצוגות הנצפות ביותר השנה כפי שנראה מקטגוריית סיקור התצוגות והפרזנטציות VOUGE RUNWAY.

אפשר להגיד שאין הפתעות מרגשות ברשימה, ידוע מי הם מותגי הקוטור החזקים בעולם ואין בשורה שמרעידה את השורות. מה שכן, מי שדבק בריטואל הקבוע של התצוגות על אף המשבר, תוגמל במיקום גבוה, אלו שנתנו למשבר לערער אותם קיבלו כרטיס אזהרה מחובבי האופנה עם ירידה במיקום מהשנה אשתקד.

מותגי האופנה המובילים בסטטיסטיקת הצפיות ב2020 על פי מגזין ווג

1.שאנל בראש הרשימה שומרים על המקום הראשון מהשנה שעברה. בית האופנה הצרפתי היה מהראשונים להתאושש מהמשבר ולהציג תצוגת אביב קיץ 2021 לעילא ולעילא בהשראת עולם הקולנוע, מה שאחר כך הפך לברירת מחדל בעבור מותגים שהציגו קמפיינים המשלבים סרטים קצרים. התצוגה השניה שהציגו השנה לחורף 2021  גם כן לא אכזבה על אף נוכחות יחידה שהייתה באירוע המושקע של השחקנית קריסטין סטיוארט המשמשת כשגרירה של המותג.

אם עוסקים בשגרירה, אפשר להתגאות בכך שבית האופנה בחר להלביש את שירה האס הכוכבת הישראלית בטקס האמי אליו הייתה מועמדת.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by CHANEL (@chanelofficial)

2. פראדה עשתה את הקפיצה הגדולה ביותר של השנה ועברה מהמקום השביעי אליו נבחרה בשנה אשתקד למקום השני והמכובד. המותג ומגזין ווג מקושרים עוד מימי הממתק הקולנועי 'השטן לובשת פראדה' קומדיה אמריקנית עם תסריט בדיוני ששאב השראה מהסיפורים בתעשיית האופנה על הקשיחות של עורכת ווג המיתולוגית אנה ווינטור.

 

3. לואי ויטון  עלו מהמקום החמישי למקום השלישי, אולי בזכות נקיטת העמדה בבחירות בארה"ב עם חולצת VOTE על מסלול התצוגה וכנראה בגלל הרוח הרעננה ויוצאת הדופן שהביא המנהל הקריאטיבי וירג'יל אבלו שהפיחה חיים גם בתצוגה המושקעת לאביב-קיץ 2021 במרכז הקניות היוקרתי והריק  'La Samaritaine'

עוד באותו נושא

צנוע זה היפה החדש: דיור בתצוגה כשרה למהדרין


26

4. דיור בית האופנה דיור ביחד עם שאנל היו מהראשונים להכריז על שגרה. התצוגות תחת ניצוחה של המנהלת האומנותית מריה גרצ'יה ציורי היו מושקעות כאילו יש קהל בנמצא. הראשונה, תצוגת קרוז 2021 שהתקיימה בלצ'ה באיטליה עם 90 דוגמניות וקונסטרוקציה שהאירה את כיכר הדומו בעיר והשניה תצוגת אביב קיץ 2021 הבוהמיינית

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Dior Official (@dior)

5. בלנסיאגה בית האופנה הצרפתי הוותיק שנחשב לאחד המותגים הטרנדים בעולם הקוטור ירד מהמקום השלישי לחמישי. הקולקציה החדשה לסתיו-חורף 2021 הוצגה בתחילת החודש באמצעות משחק וידיאו במהלכו יחשפו השחקנים לקולקציה, אם מישהו חשב שהקורונה פגעה ביצירתיות של המעצב דמנה גווסאליה.

עוד באותו נושא

תצוגת הבובות של ג'רמי סקוט ומוסקינו

6. סן לורן ירדו מהמקום השני לחמישי, תוצר לוואי של ההודעה כי המותג מסיר את ההשתתפות משבוע האופנה בפריז תצוגה שהופקה בעבר על רקע מגדל אייפל ונחשבת לאחת המבוקשות והנראות לעין ביותר במהלך חודש האופנה. ההודעה של בית האופנה כי משבר הקורונה מונע מאיתם להמשיך את העסקים כרגיל ולהיצמד ללו"ז האופנתי משתקפת כעת עם ירידה לחמישיה השניה.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by SAINT LAURENT (@ysl)

7. ולנטינו – לראשונה בעשיריה, בית האופנה האהוב מצליח להתברג ברשימה הנחשקת על אף הדילוג על שבוע האופנה בפריז וקיום תצוגת אופנה לקיץ 2021 במבנה תעשייתי במילאנו. המותג היוקרתי העלה השבוע תמונה של גל גדות כך שמבחינתנו פריז או מילאנו הוא ראוי למקום הראשון.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Valentino (@maisonvalentino)

8. גוצ'י יורד מהמקום הרביעי לשמיני, למי שעוד לא הבין כי חובבי האופנה מענישים את מי שבחרו שלא להיצמד ללו"ז האופנתי. כזכור אלסנדרו מיקלה בחשבון נפש בתחילת הקורונה הודיע כי מה שהיה לא יהיה עוד ובכל זאת, המותג השתתף בשבוע האופנה הדיגיטלי במילאנו עם קולקציה בשם 'איפלוג' שבאה להחליף את קולקציית הקרוז המסורתית. הקולקציה הביאה בשורה לעתיד הקרוב בניגוד להרגל להציג קולקציה לשנה הבאה.

עוד באותו נושא

בחסות הקורנה: גוצ'י מזמין אתכן לתצוגה בשבוע האופנה הדיגיטלי של מילאנו

9.

סלין לראשונה בעשיריה, הפתיעו באוקטובר האחרון עם הודעה של מהרגע להרגע כי יקיימו תצוגה במונקו.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by CELINE (@celine)

10. במקום העשירי היה זה המותג מוסקינו הבהחלט חביב, בניצוחו של ג'רמי סקוט. סקוט הביא תצוגת בובות מריונטה הימור שהיה עלול לעלות לו באופן בו הלקוחות נמשכים לבגדים שהם רואים ואח"כ גם רוכשים. הניסיון לצאת מהקופסה השתלם לפחות מבחינת הסיקור התקשורתי כאשר במגזין חושפים את המיקום הגבוה לו זכה המותג.

 

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו