הרבצ"ר לשעבר: "דן חלוץ תמיד היה חשוד בעיני" - סרוגים

הרבצ"ר לשעבר: "דן חלוץ תמיד היה חשוד בעיני"

הרבצ"ר לשעבר, הרב ישראל וייס, אומר לקראת חזרתו של הרמטכ"ל לשעבר, דן חלוץ, לחיים הציבוריים כי הוא מעולם לא האמין לו. "אף על פי שהוא אמר לי: 'הרב וייס השבת חשובה לי לא פחות ממך', אני חשבתי שהמבצע חשוב לו יותר מן השבת.

הרבצ"ר לשעבר: "דן חלוץ תמיד היה חשוד בעיני"
  "תמיד היה חשוד" (פלאש 90)

בראיון שנערך אמש במהדורה המרכזית עם מרדכי לביא ברדיו "קול חי" תקף הרב הצבאי הראשי לשעבר ישראל וייס את דן חלוץ באומרו כי דן חלוץ תמיד היה חשוד בעיניו.

להאזנה: [podcast]https://www.srugim.co.il/wp-content/uploads/2010/07/chalotz.mp3[/podcast]

בעניין דן חלוץ אמר הרב ישראל וייס: אני לא רוצה לדבר על הרמטכ"ל העכשווי, אני לא עבדתי איתו כרמטכ"ל. אבל אני יכול לומר לך על דן חלוץ שעבדתי איתו שהוא היה חשוד בעיני, אמירה קשה, אף על פי שהוא אמר לי הרב וייס השבת חשובה לי לא פחות ממך, אני חשבתי שהמבצע חשוב לו יותר מן השבת.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
הרב וייס
ישראל | 06-07-2010 12:54
לכבוד הרב וייס מיכיוון שאין לך מה לעשות אני מקווה שתדע להבין את הדברים שאכתוב גם אתה נפלת באותו דבר אם לרענן את זכרונך תיזכר בסוגיה של פינוי הקברים מגוש קטיף , גם אתה חשבת שאם תיהי "ילד טוב" ידעו לתגמל אותך או בדרגת אלוף או בהמשך כהונת הרבצר וראית שלא כך היו הדברים ומאז כל פעם שמגישים לך מיקרופון אתה מדבר מדבר ומדבר אבל השאלה היא למה לא פעלת בזמנך על אותם דברים שהיום אתה מדבר ומדבר עליהם אז כשהיית רבצר יכולת לתקן והיום רק לדבר ולדבר ולדבר אולי בתור עצה קטנה למה שלא תבדוק את עצמך ותבדוק הייכן תעית
2
רבצ"ר. נו גם זה כנראה לא משהו..
צביעות למהדרין. | 06-07-2010 14:01
פיקוח נפש , דוחה שבת. ואם לא אכפת לרב הנכבד זה היה התפקיד של דן חלוץ. להגן ולשמור עלינו מפני פיקוח נפש. הבגדש הוא נושא על גופו . רב צבאי. עוד לא עושה אותו יותר מוסרי מדן חלוץ. על עבירה אחת הוא עבר בוודאות. לשון הרע.
3
שאלה למערכת
יחיאל | 06-07-2010 15:51
למה אתם לא מפרסמים את כל התגובות???
4
התכבד ושב בביתך
רקדן עם גרביים | 06-07-2010 17:47
לא נשכח את הגרביים שלך ולא שכחנו שהיית קבלן ביצוע של רשעים ופעלת בניגוד מוחלט למה שהורו רבותיך