ח"כ אזולאי: יש להקים באופן מידי עמדות חיסונים ביו"ש - סרוגים

ח"כ אזולאי: יש להקים באופן מידי עמדות חיסונים ביו"ש

אין עמדות חיסונים ביו"ש: ח"כ ינון אזולאי שלח מכתב לשר אדלשטיין ובו הוא דורש "מתיישבי יהודה ושומרון הם אזרחים שווי זכויות, יש להקים באופן מידי עמדות חיסונים ברחבי יו"ש" 

author-image
ח"כ אזולאי: יש להקים באופן מידי עמדות חיסונים ביו"ש
  צילום:פלאש 90

ח"כ ינון אזולאי שלח היום (רביעי) מכתב לשר הבריאות יולי אדלשטיין ובו הוא דורש "מתיישבי יהודה ושומרון הם אזרחים שווי זכויות, יש להקים באופן מידי עמדות חיסונים ברחבי יו"ש"

במכתבו כותב ח"כ אזולאי: "בהיותי הבוקר בניחום אבלים אצל משפחת הורגן בשומרון אשר אם המשפחה אסתר הורגן הי"ד נרצחה השבוע בדם קר על ידי מחבל נתעב, הפנו את תשומת ליבי מספר תושבים לכך שלא הוקמו מתחמים לחיסון נגד הקורונה ביו"ש. הובא לידיעתי כי ביוזמת כבוד השר, ובסיוע של פיקוד העורף נפתחו בצפון ובדרום עשר תחנות נוספות של קופות החולים לחיסון נגד הקורונה, זאת מתוך רצון לתת שירות בפריסה ארצית. התחנות נפתחו בנהריה, קריית גת, כרמיאל, אילת, דימונה, ערד, צפת, קריית שמונה, שפרעם ושדרות, והן התווספו למתחמי החיסון שכבר קיימים. אך דא עקא שמהרשימה המלאה אותה מפרסם משרד הבריאות עולה, כי בכל 63 מתחמי ההתחסנות, אין אף מתחם ביו"ש ובקעת הירדן".

עוד הוסיף אזולאי: "האוכלוסייה היהודית באזור יהודה ושומרון, מעצם היותה אזרחית מדינת ישראל, זכאית לשירותי בריאות באופן שווה לכלל אוכלוסיית ישראל. כחלק מההכרה בקיום הפערים בבריאות ובחיוניות הטיפול בין הישובים הנמצאים בתוך הקו הירוק לבין אלו הנמצאים מעבר לו, מן הראוי שמשרד הבריאות היה מקים תחנה נוספת בישובים אלו".

בסיכום דבריו כתב:: "אני מצר על כך שכחלק מהפריסה הארצית לא מצא משרד הבריאות את המקום לפתיחת מתחם ייעודי לחיסון נגד הקורונה גם באזורים אלו. לאור האמור, אני דורש מכבודו להקים באופן מידי עמדות חיסונים ברחבי יו"ש. אודה לטיפולך בהקדם".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
חכ אזולאי צודק...
קדימה - תצטרף. | 23-12-2020 19:33
חכ אזולאי צודק בהחלט. אין סיבה שלא ייפתחו מוקדי חיסון גם באיוש. מנגד, אילו היו החרדים לומדים רפואה וסיעוד ולא רק שס ופוסקים, ואילו היה חכ אזולאי נלחם בשנים עברו על תוספות תקציביות למערכות הבריאות - ייתכן שהיה הרבה יותר קל לפתוח במהירות יותר מוקדי חיסון. המיגזר החרדי הוא מאגר אנושי ענקי שלא בא לידי ביטוי ברפואה, במדע, בכלכלה ובביטחון. אדרבא, תצטרפו.