
הרב יורם אליהו הפגנה אהוביה סנדק| צילום: הרב יורם אליהו במחאה על הרג אהוביה סנדק ז"ל
הרב יורם אליהו, מרבני 'מכון מאיר' ומי שבנו נעצר בעבר ועבר עינויים בשב"כ, הגיע להפגנת המחאה בעקבות מותו של הנער אהוביה סנדק ז"ל במהלך מרדף משטרתי.
הרב אליהו סיפר על הכוחות הטהורים הטמונים בנערי הגבעות, ואמר כי הגיע הזמן שרבנים וראשי ההנהגה בציונות הדתית, יידעו להכיל את הכוחות של נערי הגבעות מול הדה לגיטימציה שנעשית להם על ידי כוחות הבטחון.
עוד באותו נושא
סליחה, אהוביה. גם אני אשם בדמך השפוךאלישוב הר שלום

תגובות
רבנים היום מתעסקים בעיקר בכסף וכבוד יש רבנים שיש להם עמותות וחברות נדלן ותקשורת והם מנהלים ביזנס חובק עולם שמנוהל בחשבונות בנק ברחבי העולם כולל באיי מרשל אז מה אתה מצפה מרבנים? אם היה בנערי הגבעות כסף תאמין לי שהרבנים היו רבים מי יטפל בהם