מפתיע: יעקב שוואקי בחידוש ללהיט ''אלוקים נתן לך במתנה''

מפתיע: יעקב שוואקי בחידוש ללהיט ''אלוקים נתן לך במתנה''

כוכב הזמר היהודי, יעקב שוואקי מחדש את הקלאסיקה הים תיכונית "אלוקים נתן לך במתנה" שביצע במקור איתן מסורי, במסגרת החלק השלישי של פרויקט 'צו השעה'. צפו

author-image
מפתיע: יעקב שוואקי מחדש את הלהיט המזרחי
  (צילום: יחצ)

במסגרת החלק השלישי של פרויקט 'צו השעה', שנחשף היום (ג'). כוכב הזמר היהודי, יעקב שוואקי מחדש את הקלאסיקה הים תיכונית "אלוקים נתן לך במתנה" שביצע במקור איתן מסורי.

"זה מדהים איך המשוררים הישראליים של פעם ידעו לבטא את החיבור לבורא עולם דרך השירים", מספר שוואקי "ממש שיר שבח והלל לקב״ה: ״נתן לך חגים ושבתות, את ישראל – ארץ האבות, ידיים וראש להגשים חלומות, נתן לך את כל הנפלאות".

שוואקי מספר על הבחירה בשיר: "לפני שנה השקנו את אלבום האוסף ״היו זמנים 2״ ובמחרוזת ישראלית שילבנו חלק מהשיר ״אלוקים נתן לך במתנה״. כל-כך התחברתי למילים ולמסר, ואמרתי לעצמי שאני חייב יום אחד להקליט את השיר הזה במלואו. לפני כמה חודשים מתקשר אליי המנהל שלי שרון דניאל, עם ההצעה לחדש קלאסיקה ישראלית לפרויקט ״צו השעה״, והתחלנו לעבוד על עיבוד חדש עם המפיק רביד קשתי".

שלושת החלקים של 'צו השעה' הם חלק מהפרויקט "שומרים על הפסקול הישראלי" של קרן משפחת נכט, שמשמשת חוד החנית של התמיכה בתרבות ובמוזיקה הישראלית מאז פרץ משבר הקורונה.

במסגרת הפרויקטים שהפעילה הקרן הוענקו מלגות ומענקים ללמעלה מ-2000 יוצרים, מוסיקאים ועובדים בתעשיית המוסיקה ובענפי התרבות. במקביל, מקדמת הקרן את חקיקת החוק להכרה ותמיכה במוזיקה הישראלית כנכס תרבות לאומי. על הפקת הפרויקט אמונה טלי יעקבי ועל הניהול האמנותי ניצן זעירא וענב רביץ-ביקובסקי.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
שיר מקורי במגזר...
מפתיע???? | 24-12-2020 19:27
שיר מקורי במגזר זה מפתיע! חידוש לשיר שכבר הצליח או גניבה דל שיר לועזי וחיבור מילים ילדותיות במקום מילים המקוריות זה שגרה
2
שיר יפה ומרגש!...
א | 24-12-2020 22:48
שיר יפה ומרגש! טוב לשמוע אותו שוב!