אלדשטיין: "לא מאוחר להציל את העם מבחירות" - סרוגים

אלדשטיין: "לא מאוחר להציל את העם מבחירות"

שר הבריאות יולי אדלשטיין קורא ברגע האחרון לכחול לבן להתעשת ולמנוע בחירות מיותרות לדבריו, "אנחנו בעולמות מקבילים - של העם ושל הפוליטיקה. תתעשתו!"

אלדשטיין: "לא מאוחר להציל את העם מבחירות"
  באדיבות: דוברות השר

שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין ביקר היום (שלישי) במרכז להתפתחות הילד ובבניין החדש של מועצה אזורית בנימין, כאורחו של ראש המועצה ישראל גנץ.

השר אדלשטיין גם העניק פרחים לח"כ הטרי (החל מעוד יומיים) שבח שטרן שביקר במועצה ובהתייחסו לדרמה הפוליטית אמר: "אנחנו חיים בשני עולמות מקבילים: עולם המציאות, עולם העם, שבו אנחנו נלחמים בקורונה ובהתפרצות התחלואה ומחסנים את האוכלוסיה נגד הקורונה.

ויש עולם מקביל, עולם פוליטי, בו החדשות זה מי קפץ מהאוטו ברגע הנכון כדי לשלוח את כולנו לבחירות. אני קורא ברגע האחרון לכחול לבן להתעשת, להמשיך שת"פ קואליציוני. נשארו שעות ספורות אבל לא מאוחר מדי להציל את עם ישראל מבחירות מיותרות".

מוקדם יותר אמר אדלשטיין כי אנחנו בדרך לסגר. "פספסנו את הרכבת של הריסון המהודק – אין מנוס מסגר. אפשר להצהיר בצורה לא חגיגית לחלוטין – אנחנו בגל שלישי. אנחנו במצב קריטי שצריך להתנהל בחיסון ובריסון", אמר אדלשטיין.

לדבריו, "עד שהחיסונים ישפיעו ייקח בין חודשיים לשלושה. בינתיים אנחנו חייבים לשמור על בריאות של אזרחי ישראל, ולהוריד את התחלואה.  בזבזנו זמן יקר ומצב התחלואה לא משאיר ברירה מללכת לסגר. אני קורא לכולם לשים רק את הבריאות מול העיניים. אין לנו פריווילגיה להכניס שיקולים פוליטיים לשיקולי הבריאות".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
האיש דביל מושלם....
שקר שקר גס | 22-12-2020 17:14
האיש דביל מושלם. היו לכם 8 חודשים להעביר תקציב דו שנתי לפי ההסכם שאתם עצמכם חתומים עליו. ביבי לא רוצה להעביר תקציב משום שאינו רוצה לקיים את הרוטצייה, ומעולם לא התכוון למלא את ההסכם. כל כוונתו למשוך זמן כמה שיותר ואז לצאת לבחירות.
2
כל עוד ביבי בתמונה המדינה תסבול מבחירות כל שנ
בניה | 22-12-2020 17:35
כל עוד ביבי בתמונה המדינה תסבול מבחירות כל שנה - הוא פשוט נכשל ולא מסוגל להקים ממשלה יציבה ורצינית. העם היהודי והמדינה לא מעניינים אותו בכלל רק שיקוליו האישיים.
נביא שקר...
רופא | 22-12-2020 20:09
נביא שקר שמאלני, מעולם לא היו נביאים מהשמאל כי השמאל זה טומאה,להטבים,אנרכיסטים,חולה נפש,מפיצי מחלות,לכן הנביאים תמיד היו ויהיו רק בימין ואתה בקטגוריה של חולה הנפש השמאלנים
נצביע רק לנתניהו
נעמה | 22-12-2020 18:46
ראינו אתמול מי היה בעד בחירות בתקופה שאנשים מתים כל יום. נצביע רק לביבי שהיה נגד בחירות למרות הממשלה הכושלת בגלל אנשי כחול לבן
עדיפות בחירות מאסונות בניהול המדינה ע"י לפיד
שלום | 22-12-2020 18:45
נתניהו מעל ומעבר הרמה של כל הפוליטיקאיים של היום. מי שיצביע ללפיד או למרץ או לימינה או לסער יסתער מהצבעתו. מפלגות עם מנהיגים ללא עמוד שדרה וברמה נמוכה בהרבה מנתניהו.