בעקבות המצב: צה"ל מתגבר כוחות באיו"ש - סרוגים

בעקבות המצב: צה"ל מתגבר כוחות באיו"ש

ארבעה אירועים שונים בגזרות השונות של אוגדת איו"ש מביאים את צה"ל להכריז על עוצר יציאות עד סוף השבוע, ותגבור הגזרה בכוחות נוספים. הבוקר הובאה למנוחות אסתר הורגן הי"ד

author-image
בעקבות המצב: צה"ל מתגבר כוחות באיו"ש
  (צילום: הדס פרוש/ פלאש90)

ההתחממות בגזרת איו"ש מובילה את צה"ל להורות על עוצר יציאות לכל הכוחות הלוחמים באוגדה ותיגבורם בלוחמים נוספים. עוצר היציאות יימשך בשלב זה עד ליום שישי הקרוב, והוא יקוצר או יוארך בהתאם להארכת מצב נוספת.

מדובר צה"ל נמסר: "בהתאם להערכת המצב שמתקיימת בצה"ל באופן רציף, הוחלט על תגבור אוגדת יהודה ושומרון בכוחות לוחמים לצורך הגנה ביישובים ובצירים במרחב. בנוסף, הוחלט על עוצר יציאות לכוחות הלוחמים באוגדה החל מהיום."

עוד באותו נושא

צפו: התיעוד האחרון של אסתר הורגן לפני הרצח


4

ביממה האחרונה התרחשו ארבעה אירועים שונים באגודה. הראשון הוא רצח אסתר הורגן הי"ד בישוב טל מנשה בצפון השומרון. כרגע עדיין נערך מצוד אחרי המחבל שרצח אותה. אירוע נוסף הוא ההתחממות מול המתיישבים, כאשר בעקבות מרדף משטרתי בגזרת בנימין נהרג תושב בת עין אהוביה סנדק בן ה-16.

עוד באותו נושא

בגלל טעות בזיהוי: איש שב"כ ירה על תושב ישראלי


5

שעות לאחר מכן, פיגוע ירי של מחבל מג'נין בהר הבית מסתיים באורח נס, במעצור ברובה ובנפגע קל בלבד. הבוקר שוב אירוע חריג המעיד על המתיחות בגזרה. איש שב"כ שראה רכב ישראלי מאיץ לעברו, טעה בזיהוי וסבר כי מדובר בפיגוע דריסה. הוא ירה לעבר הנהג והחטיא. גם באירוע הזה אין נפגעים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
את צהייל צריך...
יוסף סיטבון | 22-12-2020 15:36
את צהייל צריך לכבד ולא להשתלח כלפיו הם בנינו אבל צהייל חייב לקבל את מלא גיבוי על כל פעולה כנגד הטרור האכזרי כלפי אזרחי ישראל