צפו: התיעוד האחרון של אסתר הורגן לפני הרצח - סרוגים

צפו: התיעוד האחרון של אסתר הורגן לפני הרצח

מצלמות האבטחה המוצבות סמוך ליער שקד, תיעדו את תושבת השומרון, אסתר הורגן ז"ל, בדרך לפעילות הספורטיבית ממנה לא חזרה. בתוך כך, נקבע מועד ללוויה שתצאה מחר מבית המשפחה. צפו בתיעוד ממצלמות האבטחה:

author-image

החשד לרצח בשומרון: הלוויתה של אסתר הורגן שיצאה לריצה ונרצחה, תתקיים מחר בשעה 10:00 ותצא מבית המשפחה.


אסתר הורגן תושבת תושבת היישוב 'טל מנשה' שבצפון השומרון, נרצחה בפיגוע ביער ריחן הלילה.

עוד באותו נושא

"להראות לעולם שאנחנו לא מפחדות ושעם ישראל חי"


5

הורגן יצאה אתמול בצהריים (ראשון) לריצה בשמורת הטבע יער ריחן הסמוך לישוב. בשעות הערב, לאחר שלא הצליח ליצור איתה, קשר הזעיק בעלה בנימין את כוחות הבטחון.

החשד לרצח בצפון השומרון: תיעוד אחרון ממצלמות אבטחה של האישה שנמצאה הלילה מתה סמוך ליער ריחן@carmeldangorhttps://t.co/LDBwBVOCjC pic.twitter.com/sH9qZO6Mto

— כאן חדשות (@kann_news) December 21, 2020

מצלמות האבטחה המוצבות סמוך ליער שקד, תיעדו את תושבת השומרון, אסתר הורגן ז"ל, בדרך לפעילות הספורטיבית ממנה לא חזרה. צפו בתיעוד

צוותי הסריקה בהם יחידת חילוץ שומרון, מתנדבים אזרחים מהישובים הסמוכים, בהם רבש"צים, צוותי סריקה של צבא ומשטרה. החלו בחיפושים אחריה. בסביבות השעה 1:00 לפנות בוקר היא נמצאה ע"י אחת מיחידות הסריקה, ללא רוח חיים, כשגולגולתה מרוסקת.

בנימין הורגן בעלה קרא היום לממשלה לתת תשובה ציונית הולמת לרצח ולהוסיף בנייה ואור. בפתח ביתו, סיפר בנימין בדמעות: "אסתר יצאה אתמול כמו שהיא נהגה, לטייל בטבע שהיא כ"כ אהבה פה בסביבות הישוב. לא מעשים הרפתקנים, שביל הליכה כמו שיש בכל מקום נורמלי בארץ והיא לא חזרה. זה לא מתאים לה, כ"כ מלאת חיים ואור ואהבה לכולם, וכל זה נגדע ברגע עי אי אפשר לתאר בכלל במילים, מי יכול לעשות כזה מעשה, אנחנו צריכים להיות פה כולנו בישוב במועצה כל עם ישראל, ולתת את התשובה ההולמת הציונית למעשים של הרס והרג ע"י יותר אור, יותר חיים יותר בנייה יותר יצירה יותר עשייה על הקרקע למען ילדינו וכל עם ישראל"

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן שנמצא עם המשפחה מאז הוודע דבר הרצח אמר: "כשאנחנו רואים אנשים שמולנו עומדים אנשים שבוחרים בחושך, מדינת ישראל צריכה לבחור באור. אנחנו מחבקים את המשפחה המופלאה את האנשים האצילים והיקרים האלו, ואני קורא מכאן לממשלת ישראל, להודיע היום, שמכפילים את טל מנשה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
צריך לבדוק מה הכת של אהרון ברק עושים
אור | 21-12-2020 21:16
הכת האנטי ציונית של אהרון ברק חותרת כנגד הריבונות של מדינת ישראל וזוממת להביא לכאן המוני ערבים ומסתננים על ידי חוקים שהם מקדמים במערכת המשפט.
2
כאן חדשות: חשד...
מדייק | 22-12-2020 14:19
כאן חדשות: חשד לרצח. טיפשים! זה לא חשד, זה רצח. יש חובה לכתוב חשוד ברצח, כדי שלא לפסוק דין של חשוד ללא משפט. אבל על המעשה עצמו אין שום צורך לכתוב שזה חשד
3
תמיד כשמדובר ברצח...
שירה | 23-12-2020 0:47
תמיד כשמדובר ברצח של בני מיעוטים הכל בעצלתיים
4
את האמת?? לא...
אחת משלכם | 28-12-2020 17:06
את האמת?? לא מתאים!!! שהאירוע עוד לא הסתיים וכבר שופכים לתוכו פוליטיקה...אפילו הדרך בו השניים עומדים ..מצמררת אותי. רגע! תנו לבעל הזה ולמשפחתה של הנרצחת..רגע לנשום!! מה זה הדורסנות הזאת??? מזעזע אותי. הכל יכול להיות רלוונטי- עוד שבוע. זה שימוש ציני מחריד בעיניי ויש דברים יותר חשובים ממומנטום. ... משתתפת בצערכם!!! הלוואי ותדעו להתחזק במה שאסתר הנחילה לכם.