הקומיקאי נאור ציון הורשע בתקיפת אדם - סרוגים

הקומיקאי נאור ציון הורשע בתקיפת אדם

במסגרת עסקת טיעון, הקומיקאי נאור ציון הורשע היום (ב') בבית משפט השלום בתל אביב בתקיפה של אדם. עונשו ייקבע בהמשך לאחר תסקיר מבחן

author-image
הקומיקאי נאור ציון הורשע בתקיפת אדם
  צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

בית משפט השלום בת אביב, הרשיע היום (ב') את הקומיקאי נאור ציון בתקיפה של אדם בקניון רמת אביב ב-2018.

ההרשעה נעשתה במסגרת עסקת טיעון עם מחלקת התביעות במשטרה, במסגרתה עבירת האיומים הוסרה מהאישום. העונש צפוי להיקבע בהמשך, לאחר שציון יישלח לתסקיר מבחן. סנגורו יבקש מן השופט ביטול הרשעה בגזר הדין

כזכור מדובר בתלונה שהוגשה ב-2018 נגד נאור ציון, בה טען המתלונן כי נאור התנהג באלימות פיזית כלפיו בעת שביקש להצטלם עמו בקניון רמת אביב. על פי גרסתו הוא קיבל מהקומיקאי המוכר אגרוף לפנים לאחר שביקש סלפי, בעקבותיו הופנה לטיפול בבית החולים. בעקבות כך ציון עוכב לחקירה ושוחרר בערבות לאחר מכן.

נאור ציון מסר אז את גרסתו למקרה, וטען כי האדם המתלונן תקף אותו ואיים עליו: "אתמול בשעה 20:20 בערך הלכתי בקניון רמת אביב ולפתע ניגש אליי אדם שנראה מן היישוב לגמריי ואמר לי נאור ציון נפוצץ אותך יא בן **נה ******** נפוצץ לך ת׳צורה.. הייתי בהלם ולא האמנתי למה ששמעתי חשבתי שאני הוזה אז ניגשתי אליו חזרה לשאול מה אמר ואם שמעתי נכון? כשהגעתי אליו הוא המשיך בשלו הצמיד ראשו אליי ואמר שהוא יפוצץ אותי ..

אמרתי לו שיתבייש לו לדבר ככה ושיפוצץ אם הוא כזה אמיץ? הוא המשיך לקלל אותי דחף וכשהרגשתי שהוא עומד לעבור איתי את הגבול הדפתי אותו לאחור במכה מתוך צורך להגן על עצמי .. ואז הוא התחיל להתבכיין לכל מיני אנשים שתקפתי אותו ונסות לאסוף עדים הגיע הזמן מישהו ישים גבול לפרובוקטורים אלימים שמסתובבים ברחובות וחושבים שהם יכולים לעשות ככל העולה על רוחם הרגשתי שאני חייב לפעול במקרה הזה שהיה חריג".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
לתובע יש 10 תיקי תביעות שתבע אנשים שונים.
אלעני | 22-12-2020 14:34
רואים באינטרנט שהתובע בחור צעיר, נראה בן 20 פלוס ויש לו כבר 10 תביעות שונות שתבע במהלך השנים אנשים שונים. הוא תבע את נאור ציון על 150000 והשופטת קבעה שבלא עבר פלילי וסיבות נוספות הוא ישלם לתובע 5000 שח.
2
נשמע כמו משהו...
בוריס | 22-12-2020 21:51
נשמע כמו משהו מכוון... הם יודעים שלמר ציון יש פתיל קצר, והוא שונא שמבקשים ממנו לעשות סלפי, אז שלחו את הברנש להדליק אותו, ואחרי זה כנראה זרק לו כמה מילים לא במקום, ואז הפתיל המזרחי קפץ לו והנה הוא מסובך.., נאור ציון דרך על כמה יבלות עם התביעת נזיקין שתבע לפני כן איזו רשת טלוויזיה... אז זה ממש קל להתקיל אותו ואז לסבך אותו בשטויות, תכלס לדעתי זו הפללה
3
קומיקאי זה קצת...
. | 22-12-2020 22:05
קומיקאי זה קצת הפרזה כשמדובר בנאור ציון
4
אדם אלים וגס...
ניר | 25-12-2020 0:38
אדם אלים וגס רוח הייתי בהופעה שלו לפני 23 שנה כאשר היה אנונימי .וכבר אז הייה אלים מבחינה מילולית כלפי הקהל שבא לראות את המופע .צריך לעבור חינוך מיוחד גם היחס שלו כלפי נשים מתחת לכל ביקורת .בחור סובל מהפרעה .
5
בסרטון האבטחה רואים...
עמית א | 27-12-2020 13:13
בסרטון האבטחה רואים שנאור מחפש מישהו ופונה אל התובע. מתחיל דין ודברים בהם התובע עוצר רגע, שם את הדברים שלו בצד וחוזר להמשך הדין ודברים עם נאור. יש דחיפות ושוב ויכוח. בסוף נאור מכניס לו אגרוף קצר ללחי. הבחור נרתע לחמש שניות וחוזר להתווכח איתו.