שוטר הורשע בהטרדה מינית והתנכלות לשוטרת - סרוגים

שוטר הורשע בהטרדה מינית והתנכלות לשוטרת

שוטר מג"ב בדרגת רב סמל הורשע בגין הטרדה מינית והתנכלות לשוטרת שהצטרפה ליחידה בה שירת בתפקיד נג"ד משמעת. כתב האישום הוגש על ידי המחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות המדינה

author-image
שוטר הורשע בהטרדה מינית והתנכלות לשוטרת
  אילוסטרציה (Sraya Diamant/Flash90)

בית משפט השלום בירושלים הרשיע את עוזי כהן, שוטר מג"ב בדרגת רב סמל, בגין הטרדה מינית והתנכלות לשוטרת שהצטרפה ליחידה בה שירת בתפקיד נג"ד משמעת, במסגרת זו היה אחראי על כל נושא המשמעת בפלוגה. כתב האישום הוגש על ידי המחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות המדינה.

על פי כתב האישום, במהלך חודש דצמבר 2017 הצטרפה המתלוננת ליחידה. הנאשם פגש אותה, לקח אותה הצידה ושאל "מה את עושה במג"ב, את צריכה לדגמן".

עוד באותו נושא

מנדלבליט: במדינת ישראל יש מקום רק ללאום היהודי


16

באותו ערב שלח הנאשם למתלוננת הודעה ובה כתב כי היא מזכירה לו את ה"אקסית" שלו שהיתה "טובה במיטה" והוא תהה איך המתלוננת "במיטה".

במשך החודשים לאחר מכן המשיך הנאשם לפנות למתלוננת באמצעות הודעות ופנים מול פנים בהצעות בעלות אופי מיני, חרף העובדה שהבהירה לו כי אינה מעוניינת בהצעותיו.

השופטת ג'ויה סקפה שפירא קיבלה את גרסת המתלוננת כמהימנה וקבעה כי: "המתלוננת תיארה בצורה רהוטה, בטוחה ושוטפת את מעשיו של הנאשם, הסבירה בצורה פשוטה את התלות שלה בו באותה עת, בשל כך שהיה גורם פיקודי שיכול היה להשפיע באופן משמעותי על תנאי השירות שלה…"

"למתלוננת לא היה מניע להעליל על הנאשם, נהפוך הוא… המתלוננת, שלא רצתה להתלונן על הנאשם, חשפה את הדברים בפני בן זוגה דאז והוא חשף את ההתכתבויות שנשלחו אליו ע"י המתלוננת לפני מפקד היחידה וכך הן נתגלו".

עו"ד הדס קליין מהמחלקה לחקירות שוטרים מסרה: "בית המשפט הרשיע את הנאשם  בעבירה של הטרדה מינית והתנכלות. מח"ש מגלה אפס סובלנות כלפי עבירות מין, בוודאי שנעשות על ידי אדם בתפקיד בכיר, ותעשה כל שביכולתה להגיע למיצוי הדין עמו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו