משרד הבריאות מזהיר: בלי סגר - ימותו 3,700 איש מקורונה

משרד הבריאות מזהיר: בלי סגר - ימותו 3,700 איש מקורונה

משרד הבריאות הציג נתונים פסימיים לקבינט הקורונה. במקרה של סגר כללי יעמוד מספר המתים מקורונה על 1,100, המשך פתיחת המשק תזניק את מספר המתים ל-3,700 גם במקרה של חיסון

author-image
משרד הבריאות מזהיר: בלי סגר - ימותו 3,700 איש
  (צילום: פלאש90)

קבינט הקורונה עדיין מתכנס כדי לדון בעלייה בתחלואה. פרויקטור הקורונה פרופ' נחמן אש, הציג תחזית פסימית מאוד לגבי מספר מתים מהמגפה בשבועות הקרובים.

לפי מצגת שהוצגה לשרי הקבינט – בהמשך התנהלות של המשק ללא הגבלות, תוך מתן החיסונים – צפויה תמותה של עד 3,700 איש ושיא של 1,900 חולים קשים בבתי החולים.

עוד באותו נושא

נוסעים שנוחתים מבריטניה מועברים בכפייה למלונית

בחלופה של הטלת ריסון מהודק לחמישה שבועות, שמשמעותו הגבלת המסחר, הפסקת הלימודים בערים אדומות ועוד – צפויה תמותה של 1,250 איש עם שיא של 800 חולים קשים. כלומר כשליש ממסר המתים וכחצי ממספר החולים.

בסגר מיידי של שלושה שבועות במקביל לחיסונים, תוך סגירת כל המסחר ובתי הספר – צפויה תמותה של 1,100 בני אדם, עם שיא של 700 חולים קשים.

במילים אחרות המשמעות של המשך ההתנהלות של המשק במצב הנוכחי, עלולה לגרום לעלייה דרמטית במספר המתים מקורונה ולקריסת בתי החולים, בעוד ההבדל בין סגר כללי לריסון מהודק הוא מצומצם בהרבה.

קבינט הקורונה סוגר את השמיים

בתוך כך הקבינט כבר החליט על סגירת השמיים לכניסת טיסות מבריטניה, דרא"פ ודנמרק. אזרחים זרים לא יורשו להיכנס מהמדינות האלה ואזרחים ישראלים יידרשו לבידוד של 14 יום, או 10 ימים ושתי בדיקות קורונה. נוסעים שכבר הגיעו בצהריים מבריטניה נשלחו בליווי משטרתי למלונית קורונה לשהות בבידוד.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
מדוע מכניסים פניקה...
פפפ | 20-12-2020 16:42
מדוע מכניסים פניקה בציבור? כל עוד שמקשיבים לשים מסכות ושמירת מרחק זה הפיתרון