לא רק אברהם פריד: נזכרנו בדואטים המפתיעים של אביב גפן

לא רק אברהם פריד: נזכרנו בדואטים המפתיעים של אביב גפן

לכבוד הדואט היוצא דופן עם אברהם פריד, יצאנו להיזכר בכמה שיתופי פעולה (מפתיעים לא פחות) שעשה אביב גפן לאורך השנים. מאריק איינשטיין ועד אביתר בנאי. צפו

לא רק פריד: הדואטים המפתיעים של אביב גפן
  צילום: גבריאל בהרליה

אין ספק שהדואט של אביב גפן ואברהם פריד, שיצא היום (א') הוא אחד משיתופי הפעולה המפתיעים והמרגשים שנראו במוזיקה הישראלית והיהודית בפרט. אך לטובת מי שהספיק לשכוח, לאורך השנים גפן הספיק ליצור רזומה מרשים של דואטים עם גדולי המוזיקה הישראלית.

לכבוד החיבור היוצא דופן, מערכת התרבות של סרוגים יצאה להיזכר בשיתופי הפעולה המפתיעים של אביב גפן לאורך השנים – מאריק איינשטיין ועד אביתר בנאי.

עוד באותו נושא

"בצורת": אביב גפן ואברהם פריד בדואט יוצא דופן. צפו


12

יומן מסע – אביב גפן עם אריק איינשטיין 

בשנת 2000 הוציא גפן את אלבומו "יומן מסע", מתוכו יצא שיר הנושא שהוקלט יחד עם אריק איינשטיין ז"ל

סוף העולם – אביב גפן וברי סחרוף

בשנת 1997 יצא השיר "סוף העולם" אותו ביצע גפן יחד עם ברי סחרוף, מתוך אלבום האוסף הכפול של גפן "ירח מלא – האוסף", שכלל עשרים שירים מאלבומיו ושירים שנגנזו מהם. לימים הפך "סוף העולם" להמנון במוזיקה הישראלית.

קוצים – אביב גפן ועידן רייכל

בשנת 2010 החל גפן בשיתוף פעולה המפתיע בין גפן לעידן רייכל. בעקבות ההצלחה לה זכה השיר "קוצים",שנה לאחר מכן יצא סינגל שני של גפן ורייכל, בשם "בובות".

יש שמיים מעלי – אביב גפן ואביתר בנאי 

בשנת 2012, יצא אחד השירים  הוציא גפן סינגל משותף עם אביתר בנאי בשם "יש שמיים מעליי", שכתבו והלחינו יחד. השיר מדבר על הקלות לדבר על שינוי מיוחל לעומת הקושי באמת לבצע אותו.

מסתובב – אביב גפן ומתי כספי 

בא אליי – אביב גפן ואורית שחף (היהודים)

אביב גפן עושה אייל גולן

אומנם לא מדובר כאן בדואט, אבל בהחלט לשיתוף פעולה יוצא דופן שהפתיע את המוזיקה הישראלית לא פחות. לפני כשנתיים עלתה לאוויר התכנית המשותפת של גפן עם אייל גולן – "אביב או אייל", בקשת 12. במסגרת התכנית, בחגיגות ה-70 לעצמאות מדינת ישראל, הוציאו שני הזמרים קאברים לשירים אחד של השני, במסגרתו הוציא גפן גרסת כיסוי לשיר "צליל מיתר" של גולן.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו