
כמעט 3 שנים חלפו מאז שנרצח ביריות הרב רזיאל שבח הי"ד בכניסה לחוות גלעד, לא רחוק מביתו. מאז אותו היום, מנהלת יעל שבח דיאלוג עם התואר "אלמנה".
עוד באותו נושא
"לא מתחרטת" | יעל שבח ריגשה את הרשתחדשות סרוגים

היא מסרבת להיענות למה שמצפים ממנה להיות – אלמנה עצובה לבושת שחורים, אז היא כתבה על זה ספר שבו היא מספרת בהומור ובציניות על ההתמודדות עם האובדן.
בדרך, היא לא מהססת לשחוט כמה פרות קדושות, מסבירה מדוע החברה מתקשה לקבל את הדרך שבה בחרה ומספרת למה איננה מסוגלת לחשוב על פרק ב.
לא חייבים פרק ב'-אפשר לחכות לתחיית המתים, בעז בעזרת השם, נתפלל שזה יהיה בקרוב. ונוכל לפגוש את כל הנפטרים שאנחנו כל כך מתגעגעים אליהם. שכל אחד יעשה מאמץ באחדות, בלהתגבר על דיבור אסור על כל יהודי, כולל על פוליטיקאים בזמן בחירות. וככה נזרז את הגאולה.