שידור חי: טקס חשיפת מגילת הייעוד המשותף שלנו - סרוגים
חדשות בעולם, תוכן שיווקי

שידור חי: טקס חשיפת מגילת הייעוד המשותף שלנו

הערב מתקיים אירוע מיוחד של השקת מגילת הייעוד המשותף של העם היהודי שחוזרת לירושלים. במסגרת האירוע, נשיא המדינה יאמץ את המגילה המגדירה ערכים המשותפים לכלל היהודים בעולם

שידור חי: טקס חשיפת מגילת הייעוד המשותף שלנו
  (צילום: אוהד צויגנברג)

בטקס מיוחד המתקיים כעת (חמישי), בבית הנשיא בירושלים, יאמץ נשיא המדינה ראובן ריבלין את מגילת 'הייעוד המשותף שלנו', לאחר שזו חזרה ממסעה בין מאות קהילות יהודיות ברחבי העולם.

שידור חי: 

כשנה לאחר שהושקה המגילה בבית הנשיא ואחרי שנוסחה זכה להתייחסויות של למעלה מ-130,000 יהודים ברחבי העולם, שהשתתפו במשאל העם היהודי הגדול ביותר בהיסטוריה, תציג המגילה את סט הערכים החשובים לעם היהודי בארץ ועל כל תפוצותיו.

במהלך הטקס נשיא המדינה יאמץ את המגילה וישא דברים. בין נושאי הדברים באירוע: שרת התפוצות, עומר ינקלביץ', יו"ר ומייסד קרן ג'נסיס, מיכאל פרידמן ומנכ"ל הייעוד המשותף סנדי קארדין.

בנוסף, צפוי מופע אומנותי וחשיפה ראשונה של השיר המשותף של הזמר והיוצר עידן רייכל עם הזמרת הבריטית היהודיה, זוכת פרס הגרמי, ג'סיקה גלים. פרויקט ה'ייעוד המשותף שלנו' שואף לחבר יהודים, בעלי זהויות תרבותית ודתית שונות אחד לשני וליהודים החיים בישראל, באמצעות הגדרה של סט ערכים ועקרונות אתיים שיהיו מוסכמים ומשותפים לכלל יהודי העולם. מדובר ביוזמה משותפת עליה עובדים בקרן ג'ניסיס ובמשרד התפוצות למעלה משנתיים ואשר קיבלה לפני כשנה את חסותו של נשיא המדינה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
שוב ההגמוניה כותבת...
רינה | 18-12-2020 10:33
שוב ההגמוניה כותבת ומעצבת לנו את החיים. מנותקים - נמאסתם