גדעון סער חושף את שם המפלגה ואת המצע - סרוגים

גדעון סער חושף את שם המפלגה ואת המצע

חבר הכנסת לשעבר, גדעון סער, רשם הבוקר את מפלגתו אצל רשם המפלגות. סער חשף את שם המפלגה וחלק גדול ממטרותיה: "יוצאים לדרך של אחדות ותקווה"

גדעון סער חושף את שם המפלגה ואת המצע
  (צילום: יונתן זינדל/ פלאש90)

שבוע וחצי אחרי שהטיל פצצה פוליטית והודיע על פרישה מהליכוד והקמת מפלגת ימין חדשה, גדעון סער רשם הבוקר את מפלגתו אצל רשם המפלגות.

מפלגתו החדשה של סער תיקרא "תקווה חדשה- אחדות לישראל". לפי שעה, החברים בה יהיו סער עצמו, יפעת שאשא ביטון, יועז הנדל וצביקה האוזר. בימים הקרובים צפוי סער לחשוף שמות של מצטרפים חדשים, חלקם ח"כים מכהנים.

על פי הטפסים שהגיש, בין מטרות המפלגה הן: פעילות למימוש זכויותיו הטבעיות וההיסטוריות של העם היהודי בארץ ישראל, ביסוס זהותה של ישראל כמדינתו של העם היהודי, הגנה על ערכיה כמדינת הלאום של העם היהודי, קידום מערכת החינוך והפיכתה למערכת חינוך מהמובילות בעולם.

עוד נכתב במטרות המפלגה: העצמת מעמד המורה והמחנך בחברה הישראלית, פיתוח הארץ, עידוד מדיניות של פיזור אוכלוסין וחיזוק הפריפריה החברתית והגיאוגרפית, עידוד ההתיישבות והחקלאות בגליל ובנגב, בשומרון וביהודה, ובשדרה המזרחית, כלכלה חופשית תוך הבטחת הזדמנות הוגנת לכל, קידום רפורמות בכל רשויות המדינה, לרבות במערכות אכיפת החוק והמשפט ושיטת הממשל.

לאחר הרישום אמר סער: "‏רשמנו הבוקר את המפלגה החדשה ברשם המפלגות. זאת תהיה תנועה לאומית וחברתית רחבה שנבנה מהיסודות לטווח ארוך. יוצאים לדרך של אחדות ותקווה שישראל כל כך זקוקה לה. ביחד נביא עתיד טוב יותר לישראל".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
11 תגובות - 9 דיונים מיין לפי
1
העיקר שסמואטריץ ישאר...
השטן מבגדד | 17-12-2020 16:37
העיקר שסמואטריץ ישאר בחוץ ! השאר לא חשוב שמאל ימין או מרכז .
2
סער הוא תואם...
עודד | 17-12-2020 19:33
סער הוא תואם כחלון וכך גם יהיה גורלו הוא יתאדה אחרי 2 סבבי בחירות וישמש פח זבל לכל מתוסכלי השמאל ולכן נגדיר אותו כשמאל ומי שיצביע לו יתן ידו להשארת מפלגת משפט רקובה ומושחתת כמו שהיא בלי יכולת לעשות רפורמה כי השמאלנים במפלגתו לא יתנו לו ! מפלגת המשפט למדה לתמרן פוליטיקאים לחיזוק כוחה ! צריך לצופף שורות בימין ולא להתפתות לכחלונים שכאלה !
3
מפלגת האשליות. ...
יהודי | 17-12-2020 21:04
מפלגת האשליות.
4
סער אתה עף...
מזל | 17-12-2020 21:18
סער אתה עף על עצמך .לקחתה את שאשאה טירונית פוליטית בלי נסיון .וברוב חוכמתך נתתה לה מקום שני .מה היא יודעת לעשות לפלג בושה וחרפה מה עשתה לביבי כאילו הוא הזמין את הקורונה לארץ מעניין מאוד איך הייתם אתם מטפלים בקורונה .סהר מה שעשתה יפעת לביבי תעשה בדיוק לך .תתכונן למלחמת עולם במפלגה שלך .זו מפלגה שכל המתמודדים שואפים לכתר .וכתר יש רק אחד .צפויה לכם מפלה גדולה וואכזבה ביבי יבחר למרות הכל .ואז תקום מפלגה אחרת מפלגת בושה
5
כל הכבוד גדעון!...
דנה ביטון | 17-12-2020 23:01
כל הכבוד גדעון! על האומץ, היושרה והכח. מדינת ישראל מתפרקת וגם החברה הישראלית. עכשיו יותר חשוב חוסן חברתי!!! ביבי הרס אותנו
6
ביום שביבי ינצח...
רוקי | 17-12-2020 23:20
ביום שביבי ינצח את גדעון סהר אני מוכן לשתות 5 בקבוקי וויסקי ב24 שעות
זהירות זה...
מאנדהוא | 18-12-2020 15:31
זהירות זה מסוכן, אל תהמר על החיים, זה יקרה-נצחון נתניהו על סער ואנחנו פוטרים אותך מקבלתך.
7
סער הוא התקוה...
דינה | 18-12-2020 12:53
סער הוא התקוה החדש של המוני בית ישראל,לדעתי עם יאיר לפיד ישראל ביתנו בנט הניצחון גדול ואסור להחמיץ הזדמנות זו
סער דווקא...
מאנדהוא | 18-12-2020 15:28
סער דווקא בחור מוצלח ביותר, אבל החבורה שהצעת לצרף אליו הם מסוכנים לישראל בעיקר הצמד הראשון שציינת דבילים שמונעים משנאה לכל שמץ של יהדות אוטנטית. ה' ישמור על עם ישראל מהרכב חולני זה..........
8
גדעון סער היתמודד...
יעקבי דוד | 19-12-2020 16:37
גדעון סער היתמודד על ראשות הליכוד וזכה לתמיכה של 25% בלבד, ונתניהו זכה ב 75%. סער אינו דמוקרט ואינו מקבל את הכרעת הרוב. מפלגת העבודה נמחקה כמעט, משום התמודדויות מרובות בשל אי קבלת תוצאות הבחירות לרשות המפלגה. שנאבקו האחד בשני ללא סוף. גדעון סער אחרי כחלון עושה נזק חמור לליכוד, ובסופו גם סער יתאדה כמו מפלגות שקמו נעלמו ויעלמו. חברי הליכוד צריכים לעמוד איתן ולתמוך בראש הממשלה, בבנימין נתניהו, אשר נימצא בהתמודדות במגוון נושאים, איראן, קורוניה, כלכלה, תעסוקה, בטחון, ושלום. סער הצטרף לכל המפלגות שהמצע העיקרי שלהן הוא - רק לא ביבי, והמניע שלו זה נקמנות בבנימין נתניהו. אך ראש הממשלה בנימין נתניהו הוא מנהיג בחסד עליון נאבק ומיקדם את את האינטרסים של מדינת ישראל וימשיך להצעיד את המדינה להשגים גדולים יותר.
9
הגיעה ההזדמנות לעצור...
אוסלקה | 21-12-2020 7:55
הגיעה ההזדמנות לעצור את ואלס הבחירות. ביבי לא ביבי עולה לנו ביוקר