חדשות

תקרית מחרידה בביה"ח: גבר ירה למוות באשתו והתאבד

תקרית חריגה נרשמה בצהריים בבית החולים אסף הרופא, לאחר שגבר נכנס לאחת המחלקות ירה באישתו שהייתה חולה סופנית והתאבד. גבר נוסף ששהה בסמוך נפצע מהירי

תקרית מחרידה בביה"ח: גבר ירה למוות באשתו והתאבד
צילום: (צילום: יונתן זינדל/ פלאש90)

תקרית מחרידה.

אירוע מזעזע נרשם לפני זמן קצר (שלישי) בבית החולים אסף הרופא, כאשר אדם מבוגר נכנס לאחת המחלקות בבית החולים, ירה למוות בחולה סופנית שהייתה במקום והתאבד.

מאושפז נוסף ששהה בחדר בזמן האירוע נפצע באורח בינוני לאחר שהקליע פגע ברגלו. לאחר בירור קצר התברר כי האישה שנרצחה היא אישתו של היורה.

מדוברות המשטרה נמסר כי "לפני זמן קצר התקבל דיווח מבית חולים אסף הרופא על אדם שנכנס לבית החולים וירה במטופלת המאושפזת במקום. כוחות משטרה בדרכם למקום".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

4
4
תמר
15.12.20

אמאלה וואי וןאי לא בודקים בכניסה לבית החולים???? איזו מן חוסר אחריות לא יאמן